Ενώ η BMW, η Hyundai και η Toyota είναι οι πιο γνωστοί υποστηρικτές των κυψελών υδρογόνου, η General Motors είχε επίσης στηρίξει πολλά στην υποσχόμενη τεχνολογία.
Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία άλλαξε πλέον ρότα και η υπό-μπράντα της Hydrotec αποφάσισε να σταματήσει να εργάζεται πάνω στις κυψέλες επόμενης γενιάς.
Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις λεπτομέρειες της ενασχόλησης της General Motors με το υδρογόνο, τα συστήματα Hydrotec απευθύνονταν σε οχήματα που κυμαίνονταν από την πλατφόρμα SURUS μέχρι τεράστια φορτηγά εξόρυξης.
Παρά τις προσπάθειες της εταιρείας, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε ότι «η πορεία προς την επίτευξη μιας βιώσιμης επιχείρησης στις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι μακρά κι αβέβαιη».
Συνέχισε αναφέροντας την περιορισμένη υποδομή ανεφοδιασμού και το υψηλό κόστος ως δύο βασικούς λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές δεν έχουν αγκαλιάσει τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο.
Το υδρογόνο κάποτε θεωρούνταν το καθαρό καύσιμο του μέλλοντος, αλλά πώς να αμνηστεύσει το παρόν για ένα αβέβαιο μέλλον; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη. Η GM επεσήμανε ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχουν περισσότεροι από 250.000 δημόσιοι φορτιστές, αλλά μόνο 61 σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου.
Δεδομένων όλων αυτών, η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, «τα οποία έχουν σαφή μερίδιο στην αγορά, σε αντίθεση με το υδρογόνο, το οποίο δεν έχει ακόμη αξιοποιήσει τις δυνατότητές του».
Τούτου λεχθέντος, η General Motors δεν τα παρατάει εντελώς. Αποσύρεται μεν από τα αυτοκίνητα, αλλά θεωρεί «το υδρογόνο πολλά υποσχόμενο για συγκεκριμένες βιομηχανικές εφαρμογές υψηλής ζήτησης, όπως η εφεδρική παροχή ενέργειας και οι βαριές μεταφορές».
Ως αποτέλεσμα, θα συνεχίσει να παράγει κυψέλες για κέντρα δεδομένων και παραγωγή ενέργειας μέσω της κοινοπραξίας Fuel Cell System Manufacturing που διατηρεί με τη Honda.