
Η Renault ανακαλύπτει ξανά αυτή την εμβληματική τοποθεσία, μέσω ενός ιδιαίτερα τολμηρού αρχιτεκτονικού σχεδίου που ξεχωρίζει χάρη στην ύπαρξη ενός κεντρικού σπιράλ, με «ζωντανές» γραμμές εμπνευσμένες από τους δρόμους.
To συγκεκριμένο αρχιτεκτονικό έργο σχεδιάστηκε από τον διεθνώς αναγνωρισμένο Γάλλο αρχιτέκτονα Franklin Azzi. Στόχος του ήταν να δημιουργηθεί μια μοναδική, καθηλωτική και με πρόσβαση σε όλους τους επισκέπτες, εμπειρία αισθήσεων. Ανοίγει τις πύλες του τον Σεπτέμβριο με το MAISON4, ένα pop-up κατάστημα αφιερωμένο στο Renault 4 E-Tech.
Τα εγκαίνια του «le défilé renault the carwalk» αποτελούν το επόμενο βήμα στην ανανέωση της μάρκας, και αντανακλούν τη φιλοδοξία της να «ξαναγράψει την αστική και πολιτιστική ιστορία της Renault στα Ηλύσια Πεδία».
Το νέο αυτό ορόσημο δείχνει το πώς βλέπει η Renault το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας: Μια καθηλωτική εμπειρία που παραπέμπει μεν στο παρελθόν, εκπροσωπεί δε ένα όραμα για το αύριο. Ένας χώρος ανοιχτός, που εμπνέει και προκαλεί ταυτόχρονα μια αίσθηση θαυμασμού. Το κτίριο αποτελεί ιστορικό ορόσημο, αφού εδώ, το 1910, ο Louis Renault έγινε ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων που άνοιξε έκθεση αυτοκινήτων στα Ηλύσια Πεδία.
Η Renault ήταν πάντα παρούσα στον αριθμό 53 της Avenue des Champs-Élysées, παρουσιάζοντας ιδέες που ζουν στη συλλογική μνήμη, όπως η Pub της Renault της δεκαετίας του 1960 και το Atelier Renault στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Αυτοί οι διάσημοι χώροι συνέβαλλαν στο να χαρακτηριστεί η Λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων ως η ωραιότερη λεωφόρος στον κόσμο.
Ύστερα από τρία χρόνια εργασιών, αυτή η εμβληματική έκθεση, όντας ολοκληρωτικά αναγεννημένη, παρουσιάζει μία νέα ταυτότητα που παίζει το ρόλο ενός Hub, αφιερωμένου στην pop κουλτούρα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένας σύγχρονος, πολύπλευρος κόμβος, που δίνει πνοή στην ποπ κουλτούρα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πολύ περισσότερο από μια τυπική έκθεση, το «le défilé renault the carwalk» είναι ένας σύγχρονος χώρος που καλύπτει μια έκταση άνω των 2.260 m2 στο κέντρο των Ηλυσίων Πεδίων, όντας σχεδιασμένος ως εργαστήριο για τις λύσεις κινητικότητας του αύριο. Οι ρευστές σχεδιαστικές του γραμμές συμβάλλουν στη δημιουργία μιας φιλικής ατμόσφαιρας, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να περπατήσουν και να εξερευνήσουν τους διάφορους χώρους: Έναν «open air» κεντρικό χώρο, ένα κατάστημα με merchandize της μάρκας, το «The Originals», ένα καφέ στην ταράτσα και μια σπειροειδή ράμπα που παρουσιάζονται τα οχήματα της σύγχρονης γκάμας, καθώς και εμβληματικά μοντέλα και πρωτότυπα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr