Με την ευρωπαϊκή αγορά να αποτελεί κρίσιμο εξαγωγικό στόχο για την κινεζική εταιρεία, η BYD επενδύει σε τοπική τεχνογνωσία και πιο ευέλικτες στρατηγικές προκειμένου να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της απέναντι σε αναγνωρισμένους παίκτες και να ανταποκριθεί στις σύνθετες απαιτήσεις των ευρωπαίων καταναλωτών.

Σύμφωνα με έξι νυν και πρώην στελέχη της εταιρείας, τα βασικά προβλήματα εντοπίστηκαν στην αδυναμία της BYD να αναπτύξει έγκαιρα ένα εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων, να προσλάβει στελέχη με γνώση των ευρωπαϊκών αγορών και να προσαρμόσει την προϊοντική της γκάμα στις τοπικές ανάγκες, ιδιαίτερα όσον αφορά τα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Η BYD αντέδρασε γρήγορα σε αυτές τις προκλήσεις, επεκτείνοντας δυναμικά το ευρωπαϊκό της δίκτυο πωλήσεων και προσφέροντας υψηλές αποδοχές για να προσελκύσει έμπειρα στελέχη από ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, με προτίμηση σε ονόματα από τον όμιλο Stellantis.

Ο Altavilla τόνισε την ανάγκη να προσφέρονται όλα τα νέα μοντέλα τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικές όσο και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις, προκειμένου να «εκπαιδευτεί» ο καταναλωτής στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. «Θα ήταν ανόητο να πας ενάντια στις προτιμήσεις των καταναλωτών προσφέροντας μόνο EV», δήλωσε χαρακτηριστικά σε εκδήλωση στην Ιταλία τον Δεκέμβριο.

Με την ευρωπαϊκή αγορά να αποτελεί κρίσιμο εξαγωγικό στόχο για την κινεζική εταιρεία, η BYD επενδύει σε τοπική τεχνογνωσία και πιο ευέλικτες στρατηγικές προκειμένου να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της απέναντι σε αναγνωρισμένους παίκτες και να ανταποκριθεί στις σύνθετες απαιτήσεις των ευρωπαίων καταναλωτών.