Η Honda ανακοίνωσε πως αναπτύσσει μία νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί σε μεσαίου μεγέθους υβριδικά, ενώ παράλληλα θα μπορεί να φιλοξενεί και συμβατικά βενζινοκίνητα.

Το νέο πάτωμα θα είναι περίπου 90 kg πιο ελαφρύ σε σχέση με τα αντίστοιχα σημερινά, στοιχείο κρίσιμο εργαλείο για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της δυναμικής οδήγησης.

Η Honda, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία πίσω από την Toyota, αντιμετωπίζει πιο αργή μετάβαση προς τα 100% ηλεκτρικά σε σχέση με άλλους κατασκευαστές και επιλέγει να ενισχύσει την παρουσία της στα υβριδικά.

Επιπλέον, η Honda παρουσίασε και ένα πρωτότυπο υβριδικό σύστημα για μεγαλύτερα αυτοκίνητα (D segment και άνω), το οποίο στοχεύει στην αμερικανική αγορά και φιλοδοξεί να πετύχει εξοικονόμηση καυσίμου άνω του 30 % έναντι αντίστοιχων βενζινοκίνητων μοντέλων, με ταυτόχρονη αύξηση των επιδόσεων και της ικανότητας ρυμούλκησης.

Η παραγωγή των πρώτων μοντέλων που θα βασιστούν στη νέα πλατφόρμα αναμένεται από το 2027 και μετά, ενώ η Honda θέτει ως στόχο τις 2,2–2,3 εκατ. πωλήσεις υβριδικών οχημάτων ετησίως έως το έτος 2030, αυξημένες σημαντικά σε σχέση με τις 868.000 που πούλησε το προηγούμενο έτος.

Η κίνηση της Honda επιβεβαιώνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον προσεγγίζουν με μεγαλύτερη προσοχή τη στρατηγική μετάβαση προς τα ηλεκτρικά, καθώς η ζήτηση για EV δεν αναπτύσσεται με τον ρυθμό που αρχικά αναμενόταν.