Με περιορισμένη πρόσβαση στην αμερικανική αγορά, οι κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης εντείνουν την επέκτασή τους προς την Ευρώπη, στήνοντας έδρες, συνάπτοντας συμφωνίες για δεδομένα και διεξάγοντας δοκιμές στο οδικό δίκτυο -κινήσεις που προκαλούν ανησυχία σε τοπικές παίκτες για τις επιπτώσεις στον ανταγωνισμό.

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως, πλέον περισσότερο από το ήμισυ των αυτοκινήτων που πωλούνται -ακόμη και σε επίπεδο βασικών εκδόσεων- προσφέρουν τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, μερικές φορές ως στάνταρ εξοπλισμό.

Η κυβέρνηση του Πεκίνου πιέζει τις εγχώριες εταιρείες να ηγεμονεύσουν στην ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων παγκοσμίως, διαμορφώνοντας παράλληλα εθνικό κανονιστικό πλαίσιο που θα προσφέρει σαφή οδικό χάρτη εντός της χώρας.