Μια νέα πατέντα επιτρέπει οχήματα να κινούνται για περίπου 100 χιλιόμετρα με μηδενική κατανάλωση καυσίμου.

Όσο η απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα παραμένει μια δύσκολη υπόθεση, η εξέλιξη τεχνολογιών που θα επιτρέπει τον γρήγορο και εύκολο εξηλεκτρισμό συμβατικών αυτοκινήτων θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη αξία.

Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος για τον οποίο η εφεύρεση ενός Αυστραλού φοιτητή τράβηξε τα βλέμματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, έχοντας ήδη κατακτήσει διακρίσεις και την απαραίτητη χρηματοδότηση ώστε να προχωρήσει στην υλοποίηση του πλάνου του.

Το σύστημα ονομάζεται Rapid Electric Vehicle Retrofit και υπόσχεται τον εξηλεκτρισμό των συμβατικών αυτοκινήτων με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Ο Αυστραλός εξέλιξε ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία τοποθετούνται στους τροχούς, αντικαθιστώντας επί της ουσίας το σύστημα πέδησης ενός οχήματος.

Οι κυκλικού σχήματος ηλεκτροκινητήρες έχουν τη δυνατότητα να κινήσουν το αυτοκίνητο και να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιβράδυνσής του, καθώς ανακτούν την κινητική ενέργεια και την μετατρέπουν σε ηλεκτρική.

Εκτός από του δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι τοποθετούνται στους πίσω τροχούς, η νέα πατέντα του Αυστραλού φοιτητή περιλαμβάνει μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τοποθετείται στον χώρο της ρεζέρβας και μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με τον εφευρέτη του Rapid Electric Vehicle Retrofit, το κόστος κατασκευής και εγκατάστασης δεν υπερβαίνει τα 5.000 ευρώ, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο ελκυστική την ιδέα μετατροπής ενός συμβατικού οχήματος σε plug-in υβριδικό με τη δυνατότητα να καλύπτει έως και 100 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Μάλιστα ο Αυστραλός φοιτητής έχει ήδη πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή του συστήματος στο προσωπικό του αυτοκίνητο, δίνοντας ξανά ζωή σε μια γερασμένη Toyota Corolla.

Πέρα από τον θεαματικό περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενός συμβατικού οχήματος, το επαναστατικό και ταυτόχρονα απλοϊκό σύστημα του Αυστραλού φοιτητή θα βάλει τέλος και στους περιορισμούς κίνησης που σταδιακά εφαρμόζονται σε ολόκληρη την Ευρώπη για τα παλαιού τύπου αυτοκίνητα, παρατείνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη ζωή τους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μολονότι, λοιπόν, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα παλαιό αυτοκίνητο -ακόμα και ιστορικό- να μετατρέπεται σε ηλεκτρικό, το χαμηλό αναλογικά κόστος των 5.000 ευρώ για την κατασκευή και την εγκατάσταση του Rapid Electric Vehicle Retrofit είναι αυτό που δίνει στη συγκεκριμένα πατέντα ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον.