Σύμφωνα με επίσημες πηγές, μέχρι το 2027 η Toyota – μαζί με τη Lexus – σχεδιάζει να λανσάρει 15 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ στοχεύει σε ετήσια παραγωγή ενός εκατομμυρίου EV, μια επταπλάσια αύξηση σε σχέση με την παραγωγή του 2024.

Μέχρι πρόσφατα, η παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota περιοριζόταν στην Ιαπωνία και την Κίνα. Πλέον, όμως, το πλάνο προβλέπει παγκόσμια επέκταση. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ταϊλάνδη και η Αργεντινή μπαίνουν στον χάρτη, ως βασικά κέντρα κατασκευής των νέων ηλεκτρικών μοντέλων του ιαπωνικού κολοσσού.

Ένα από τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η ηλεκτρική έκδοση του Hilux, η οποία θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη από τον Οκτώβριο του 2025, με την παραγωγή να επεκτείνεται και στην Αργεντινή.

Επιπλέον, η Toyota ανακοίνωσε την έλευση ενός επταθέσιου ηλεκτρικού SUV, με σκοπό να ανταγωνιστεί τα Kia EV9 και Hyundai Ioniq 9. H νέα αυτή σπουδή θα βγαίνει από τα εργοστάσια της Toyota στο Κεντάκι και την Ιντιάνα.

Η Toyota όμως, πέρα από το μέλλον έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο παρόν. Με φρέσκια σχεδίαση και βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, το νέο Toyota C-HR+ αποτελεί ένα από τα πρώτα δείγματα της νέας φιλοσοφίας της φίρμας.

Πατά στην αρχιτεκτονική e-TNGA και θα διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις από 167 έως 343 PS. Η τελευταία είναι κι η ισχυρότερη της γκάμας, μιας και μπορεί να ολοκληρώσει το 0-100 km/h σε μόλις 5,2”.

Θα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας (57,7 kWh και 77 kWh), προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα αυτονομία που σύμφωνα με την Toyota αγγίζει τα 600 km. Η παραγωγή του ξεκινά στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο, ενώ αναμένεται η εμπορική του διάθεση σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Καναδά αναμένεται προς τα τέλη του 2025 ή τις αρχές του 2026.

Από κοντά, το νέο Urban Cruiser και το ανανεωμένο bZ4x που πλαισιώνουν το C-HR+, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη γκάμα με SUV που ανήκουν στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς.

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr