Το ότι πολλοί παραδοσιακοί κατασκευαστές γυρνούν την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Άλλοι γιατί βλέπουν ότι οι Κινέζοι έχουν πάρει την πρωτοκαθεδρία, άλλοι γιατί διαπιστώνουν μειωμένη ζήτηση στη συγκεκριμένη κατηγορία που τους ενδιαφέρει. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Lamborghini Lanzador.

Επρόκειτο να καταστεί το πρώτο BEV μοντέλο της Sant’Agata, αλλά τώρα οι Ιταλοί κάνουν δεύτερες σκέψεις. Έτσι, όταν κι εφόσον παρουσιαστεί επίσημα η Lamborghini Lanzador, μάλλον θα γεμίζει και από την πρίζα. Αλλά και στο βενζινάδικο.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Lamborghini ανακοίνωσε ότι το επίσημο λανσάρισμα θα καθυστερούσε από το προγραμματισμένο 2028 στα τέλη του 2029.

Τώρα, ακούμε από τον διευθύνοντα σύμβουλο Stephan Winkelmann ότι δεν είναι καθόλου σίγουροι σχετικά με την αμιγώς ηλεκτρική φύση του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

«Μέχρι στιγμής έχουμε λάβει δύο αποφάσεις, βασιζόμενοι στο γεγονός ότι η καμπύλη αποδοχής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως μειώνεται, ειδικά σε μοντέλα των δικών μας κατηγοριών», δήλωσε ο Winkelmann σε αυστραλιανά μέσα.

«Η πρώτη απόφαση είναι ότι ο αντικαταστάτης της Urus θα έχει και πάλι plug-in hybrid τεχνολογία. Και ότι θα αναβάλλουμε την κυκλοφορία του τέταρτου μοντέλου», είπε.

Όταν ρωτήθηκε αν η Lamborghini θα εξέταζε επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης για τη Lanzador παραγωγής, ο Winkelmann δεν απέρριψε την ιδέα.

«Πρέπει να αποφασίσουμε πολύ σύντομα αν θα ακολουθήσουμε τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Αυτή τη στιγμή, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά», είπε.

Η ιταλική φίρμα διαθέτει αυτή τη στιγμή πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, αφού και τα τρία της μοντέλα προσφέρονται ως PHEV. Τουλάχιστον μέχρις στιγμής. Αλλά δεν νιώθει έτοιμη να κάνει το βήμα στην επόμενη φάση, του πλήρως εξηλεκτρισμού.

«Είμαστε μια εταιρεία που βασίζεται στην τεχνολογία, αλλά σε ορισμένα πράγματα, πρέπει πάντα να εξετάζεις τη συναισθηματική πλευρά. Η απόδοση δεν καθορίζεται μόνο από την επιτάχυνση ή την τελική ταχύτητα, αλλά και από το συναίσθημα».