
Το νέο Isuzu D-Max EV παρουσιάστηκε στο Σαλόνι επαγγελματικών αυτοκινήτων του Birmingham, λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία του που είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2026.
Εμφανισιακά, το ηλεκτρικό pick-up δεν διαφέρει σχεδόν σε τίποτα από το θερμικό αδερφάκι του, διατηρώντας τον σκληροτράχηλο και επαγγελματικό του χαρακτήρα. Η διαφορά εντοπίζεται στον κινητήρα, καθώς ο παραδοσιακός πετρελαιοκινητήρας έχει αντικατασταθεί από δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα – προσφέροντας συνδυαστικά 190 ίππους και 325 Nm. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς για τα δεδομένα της κατηγορίας, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10,1”.
Η ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 66,9 kWh τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, η οποία προσφέρει αυτονομία περίπου 262 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η ισχύς φόρτισης φτάνει τα 50 kW, επιτρέποντας αναπλήρωση ενέργειας από 20% σε 80% σε περίπου μία ώρα.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, το D-Max EV διατηρεί πλήρως τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, με απόσταση από το έδαφος που υπολογίζεται στα 21 cm, δυνατότητα διέλευσης από νερό έως 600 χιλιοστά και γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης 30,5° και 24,2° αντίστοιχα. Επιπλέον, διαθέτει τη λειτουργία Rough Terrain Mode, σχεδιασμένη ειδικά για δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές.
Η Isuzu έχει διατηρήσει το πλαίσιο τύπου σκάλας της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, αλλά αντικατέστησε την πίσω ανάρτηση με ένα νέο σύστημα που έχει ως στόχο να ενισχύσει τη σταθερότητα του συνόλου. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Isuzu υπόσχονται σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.