Πίσω από το τιμόνι του Kia PV5 ήταν ο δημοσιογράφος επαγγελματικών οχημάτων George Barrow και ο Christian Nigemeier, ανώτερος μηχανικός στο τεχνικό κέντρο της Hyundai Motor Ευρώπης.
Κατά τη διάρκεια της πρόκλησης των 22,5 ωρών, το δίδυμο πραγματοποίησε 12 κύκλους -ο τελευταίος όχι πλήρης- σε μια διαδρομή 58,2 km με φανάρια, κυκλικούς κόμβους και υψομετρική διαφορά 370 m.
Το PV5 ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία 71,2 kWh, τη μεγαλύτερη από τις δύο διαθέσιμες. Μια μικρότερη μπαταρία 51,5 kWh είναι επίσης προς πώληση για επιχειρήσεις που δεν καλύπτουν τόσα πολλά χιλιόμετρα στην καθημερινότητά τους.
Έχει ονομαστική αυτονομία 296 km και χρειάζεται 16,2” για να φτάσει τα 100 km/h έναντι 12,4” για την έκδοση των 71,2 kWh.
Εσωτερικές δοκιμές της Kia έδειξαν ότι για κάθε επιπλέον 100 kg ωφέλιμου φορτίου, η αυτονομία του βαν μειωνόταν κατά περίπου 1,5%. Πολύ εντυπωσιακό.
Μετά από έλεγχο από ανεξάρτητους επιθεωρητές της TÜV Hessen και της Buck Vermessung, καθώς και από έναν κριτή του Guinness World Records, η προσπάθεια ξεκίνησε.
Η ελαχιστοποίηση της απότομης επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος ήταν το κλειδί για την επίτευξη του ρεκόρ. Μετά από έναν γύρο, ο οποίος διήρκεσε λίγο λιγότερο από δύο ώρες, σύντομα έγινε σαφές ότι αυτή η προσπάθεια θα διαρκούσε πολύ περισσότερο από ό,τι θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Αλλά άξιζε τον κόπο.