
Leapmotor D19, το χαζεύεις και αναλογίζεσαι πόσο έχει προοδεύσει ο Κινέζος κατασκευαστής. Στην πατρίδα μας είναι πιο γνωστός για το αστικό T03, και το μεγάλο SUV C10, αλλά συνεχίζει να επεκτείνει την γκάμα του σε νέες κατηγορίες.
Με την ονομασία D19, το θηριώδες μοντέλο πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Κίνα κατά το πρώτο 6μηνο του 2026, υποσχόμενο κορυφαία άνεση και προηγμένη τεχνολογία σε τιμή που θα προσελκύσει ευρύ κοινό.
Δεν έχουμε δει ακόμα το εσωτερικό, αλλά αναμένεται να διαθέτει προηγμένο ψηφιακό πιλοτήριο με οθόνη για τους επιβάτες και υλικά υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα.
Το D19 θα λειτουργεί με δύο chipset Qualcomm Snapdragon 8797, το ένα για το σύστημα ψυχαγωγίας και το άλλο για την εξελιγμένη σουίτα ADAS.
Ένα ασυνήθιστο χαρακτηριστικό είναι η ενσωματωμένη γεννήτρια οξυγόνου, ικανή να παράγει έως οκτώ λίτρα ανά λεπτό. Η εταιρεία λέει ότι διατηρεί τον αέρα καθαρό και αναπνεύσιμο μέσα στο μποτιλιάρισμα αλλά και σε πολύ μεγάλο υψόμετρο.
Kάτι λογικό, αφού στην Κίνα τα προβλήματα ατμοσφαιρικής ρύπανσης είναι έντονα, ενώ οι αποδράσεις στα βουνά ιδιαίτερα δημοφιλείς.
Το D19 θα προσφέρεται τόσο σε 100% ηλεκτρική έκδοση (BEV) όσο και σε έκδοση με επέκταση αυτονομίας (EREV). Το BEV αποδίδει 734 ίππους με μια τεράστια μπαταρία 115 kWh, που προσφέρει αυτονομία 720 km κατά το αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο CLTC.
Η έκδοση EREV συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες με έναν θερμικό και αποδίδει συνολικά 544 ίππους. Η μπαταρία των 80,3 kWh -μεγαλύτερη από εκείνη πολλών Tesla- προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 500 km. Φτάσαμε στο σημείο λοιπόν, επαναφορτιζόμενα υβριδικά να υπόσχονται 500 ηλεκτρικά χιλιόμετρα…
Οι τιμές θα κυμαίνονται από 30.000 έως 35.000 ευρώ στην κινεζική αγορά, ενώ κατασκοπευτικές φωτογραφίες υπονοούν ότι ένα μίνι βαν βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη, πιθανότατα στην ίδια πλατφόρμα με το μεγάλο SUV.
Στις 25 Σεπτεμβρίου, η Leapmotor ανακοίνωσε ότι η παραγωγή της έφτασε τα 1.000.000 αυτοκίνητα. Ένα επίτευγμα που δείχνει πως η κινεζική φίρμα έχει πλέον ανέβει κατηγορία.