Στην πλειονότητά τους, τα ηλεκτρικά από την Ανατολή που καταφθάνουν τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά δίνουν την εντύπωση ότι αναπαράγουν το ίδιο μοτίβο. Παρόμοιες αναλογίες, αντίστοιχες επιδόσεις και σχεδιαστικές γραμμές που σπάνια ξεφεύγουν από το καθιερωμένο πλαίσιο. Αφήνοντας συχνά την προσωπικότητα στο περιθώριο. Το Lynk & Co 02 έρχεται να διαφοροποιηθεί από αυτή την εικόνα.

Δεν επιχειρεί να ενταχθεί στο πλήθος, αλλά να ξεχωρίσει, συνδυάζοντας το σκανδιναβικό σχεδιαστικό DNA με την κινεζική τεχνογνωσία και τεχνολογία. Και το καταφέρνει από την πρώτη κιόλας στιγμή που το αντικρίζεις από κοντά και ανοίγεις τις πόρτες του. Η εικόνα δεν θυμίζει ένα ακόμη κινεζικό ηλεκτρικό, αλλά μοντέλο με ευρωπαϊκό αέρα.

Κι όλο αυτό κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι. Η Lynk & Co βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Geely, του κολοσσού που έχει υπό τη σκέπη του τις VolvoPolestarLotussmart κι άλλες μάρκες που έχουν αποδείξει ότι μπορούν να ανεβάσουν τον πήχη ιδιαίτερα ψηλά. Το 02 δείχνει να αντλεί από αυτήν την τεχνογνωσία και να τη μεταφράζει σε ένα προϊόν με ξεκάθαρη ταυτότητα. Έτοιμο να σταθεί με αυτοπεποίθηση απέναντι στον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό.

Ο σχεδιασμός του 02 είναι ξεχωριστός, με μια φουτουριστική εσάνς. Το αμάξωμα των 4,46 m μετουσιώνεται με μοντέρνο στιλ με σιλουέτα κουπέ SUV. Ξεχωρίζοντας από τις πόρτες χωρίς πλαίσιο, τις έντονες ακμές και τις χωνευτές χειρολαβές που τραβούν αμέσως το βλέμμα. Το καπό βουτάει δυναμικά προς τα εμπρός, πλαισιωμένο από λεπτά φανάρια στα άκρα που αναβλύζουν επιθετικότητα.

Στο πίσω μέρος, η πομπώδης ανάγλυφη λωρίδα LED εκτείνεται από άκρη σε άκρη, δηλώνοντας με σαφήνεια την προσωπικότητα του 02. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζουν οι φωτιστικές μονάδες, με τις δύο κάθετες γραμμές στο πάνω μέρος του καπό να λειτουργούν ως φωτεινή υπογραφή.

Με τη «λειτουργική» περιοχή τους να παραμένει προσεκτικά κρυμμένη στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, η λωρίδα LED που ενώνει τα φανάρια δεν έχει μόνο αισθητικό αλλά και λειτουργικό ρόλο, καθώς συμβάλλει στην αεροδυναμική. Το μάτι κολακεύεται και από άλλα στοιχεία, όπως οι μεγάλες ζάντες και η οροφή σε άλλο χρώμα, που ολοκληρώνουν το σύνολο με έντονη ταυτότητα.

Μπαίνοντας στην καμπίνα, η πρώτη αίσθηση είναι η σκανδιναβική λιτότητα που συνδυάζεται με high-tech στοιχεία. Το ταμπλό ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική τάση της οριζόντιας αρχιτεκτονικής, με τη μεγάλη κάθετη οθόνη των 15,4” να κυριαρχεί στο κέντρο και να λειτουργεί ως κέντρο ελέγχου των περιφερειακών λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Το infotainment βασίζεται στον επεξεργαστή Snapdragon τρίτης γενιάς, προσφέροντας γρήγορη και εύκολη εμπειρία χρήσης. Το τετραγωνισμένο τιμόνι, χωρίς δέρμα αλλά με ευχάριστη αφή, διαθέτει απτικούς διακόπτες. Χρειάζεται λίγο χρόνο εξοικείωσης, ωστόσο η εργονομία είναι προσεγμένη και η ποιότητα κατασκευής κερδίζει τις εντυπώσεις. Τα υλικά δείχνουν εξαρχής ότι είναι οικολογικά και ανακυκλωμένα, με τις επιφάνειες να αποπνέουν μοντέρνα αλλά και βιώσιμη φιλοσοφία.

Η αίσθηση πολυτέλειας ενισχύεται από μικρά και προσεγμένα γκάτζετ, όπως ο εξελιγμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός, ο διπλός επαγωγικός φορτιστής για smartphone και μια εσωτερική κάμερα που μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο των επιβατών.

Τα καθίσματα είναι άνετα και υποστηρικτικά, με τους πίσω να απολαμβάνουν επαρκή χώρο για κεφάλι και γόνατα. Το επίπεδο δάπεδο σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2,76 m δημιουργεί μια αίσθηση… σαλονιού, που ενισχύεται από τη στάνταρ πανοραμική γυάλινη οροφή. Αν και δεν ανοίγει, αφήνει άπλετο φως να πλημμυρίσει το εσωτερικό, αντισταθμίζοντας τα μικρότερα πλευρικά παράθυρα και τη μουντή επένδυση της οροφής.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr