Το Μόναχο εκμεταλλεύεται τo λανσάρισμα της νέας BMW iX3 για να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών της σειράς M, παρουσιάζοντας νέες, αποκλειστικές λειτουργίες στην εφαρμογή My BMW. 

Ας δούμε αναλυτικά τι νέο φέρνει το αναβαθμισμένο ψηφιακό οικοσύστημα της μάρκας. Με την παρουσίαση της νέας ναυαρχίδας της, BMW iX3, της οποίας η τιμή έχει ανακοινωθεί από τον Σεπτέμβριο για την ελληνική αγορά, ο Βαυαρός κατασκευαστής εγκαινιάζει μια σημαντική εξέλιξη στο ψηφιακό του οικοσύστημα, ειδικά σχεδιασμένη για τους πελάτες της σπορ υπό-μάρκας BMW M.

Η BMW λανσάρει ένα σύνολο νέων ενσωματωμένων εφαρμογών, με στόχο όχι μόνο τον εμπλουτισμό της οδηγικής εμπειρίας, αλλά και την ενίσχυση της σχέσης της μάρκας με τους πιο πιστούς και απαιτητικούς της πελάτες.

Παράλληλα, η αναβαθμισμένη εφαρμογή My BMW ενσωματώνει πλέον και μια αποκλειστική κοινότητα για τους πελάτες BMW M, επιτρέποντας άμεση επικοινωνία μεταξύ των μελών.

Με αυτόν τον τρόπο, η BMW επιδιώκει να προσφέρει προνόμια, να ενισχύσει τη δέσμευση των ιδιοκτητών και να εξελίξει τη σχέση της με τους πελάτες πέρα από τη χρήση του ίδιου του αυτοκινήτου.
Δείτε το video στο drive.gr