Η Mazda επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο για να παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο παραγωγής της νέας υπό-μπράντας της Mazda Spirit Racing. Δεν είναι άλλο από το εμβληματικό MX-5 12R. Ωστόσο, τα βλέμματα τράβηξε και το πρωτότυπο CX-60 Rally.

CX-60 Rally είπατε; Rally; Τι δουλειά έχει εκεί ένα ογκώδες βαρύ SUV; Εντάξει, προσώρας πρόκειται απλώς για ένα πρωτότυπο. Χωρίς να γνωρίζουμε αν θα μπει στην παραγωγή, αυτόνομα ή ανβ τα καλούδια του θα μπορούν να παραγγελθούν μεμονωμένα. Αλλά όπως και να έχει, δεν βλέπεις κάθε μέρα ένα τέτοιο μοντέλο με roll-cage στην καμπίνα και κάρμπον μπάκετ καθίσματα της Recaro με ζώνες έξι σημείων.

Το CX-60 παραγωγής προσφέρεται με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία. Αποδίδει 327 ίππους και 500 Nm, αλλά η μπαταρία των 17,8 kWh κι ο ηλεκτροκινητήρας απογειώνουν το βάρος στα 2.070 kg. Έτσι, οι Ιάπωνες τεχνικοί επέλεξαν να βασίσουν το CX-60 Rally στην πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Γλιτώνει 200+ kg από την PHEV εκδοχή, οπότε χαλάλι που έχει λιγότερη ισχύ. Ο 6κύλινδρος σε σειρά των 3,3 lt αποδίδει 254 ίππους και 550 Nm. Στέλνονται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Οπτικά, ξεχωρίζεις την αγριεμένη έκδοση από ένα νέο σετ μαύρων ζαντών αλουμινίου 20 ιντσών με 10κτινο σχέδιο. Η Mazda δεν αναφέρει να έχει πραγματοποιήσει τροποποιήσεις στην ανάρτηση, αλλά το ιαπωνικό SUV φαίνεται να έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με 6πίστονες δαγκάνες.

Εξωτερικά, τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι η τεράστια πίσω αεροτομή κι ο αεραγωγός που φωλιάζει στην οροφή. Και τα δύο φινιρισμένα σε μαύρο χρώμα. Το πρωτότυπο διαθέτει επίσης σκούρα διακοσμητικά στοιχεία, εμβλήματα της Mazda Spirit Racing στη μάσκα και τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος.