Είχε ήδη καταφθάσει η μπερλίνα Mercedes-Benz CLA, τώρα παρουσιάστηκε και η έκδοση Shooting Brake. Αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό στέισον βάγκον των Γερμανών, με τις αλλαγές στο αμάξωμα να ξεκινούν από την κολόνα του οδηγού και πίσω.

Η οροφή έχει επεκταθεί και περιλαμβάνει ένα πλήρως πανοραμικό γυάλινο πάνελ, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν φώτα LED, που συνδέονται με μια φωτεινή μπάρα. Έτσι, η Mercedes-Benz CLA Shooting Brake προσφέρει 26 mm περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, ενώ αυξάνει τον χώρο αποσκευών στα 1.290 lt με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.

Σε σύγκριση με την παλιά CLA Shooting Brake, η νέα είναι 35 mm μακρύτερη, 25 mm φαρδύτερη και 27 mm ψηλότερη, με μεταξόνιο κατά 61 mm μεγαλύτερο. Όπως και το παλιό μοντέλο, έτσι και το νέο μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 1.800 kg.

Η γερμανική εταιρεία είναι ιδιαίτερα περήφανη για την πανοραμική οροφή. Είναι κατασκευασμένη από θερμομονωτικό γυαλί ασφαλείας με εσωτερική επένδυση που ανακλά τις υπέρυθρες ακτίνες.

158 αστέρια μπορούν να φωτιστούν παράλληλα με το στάνταρ σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού της καμπίνας. Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μια ηλεκτροχρωμική λειτουργία, που μπορεί να αλλάζει το γυαλί από διαφανές σε αδιαφανές.

Για αρχή παρουσιάστηκαν δύο ηλεκτρικές εκδόσεις της νέας Shooting Brake, καθώς οι ήπια υβριδικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα κυκλοφορήσουν μέχρι το επόμενο έτος. Στη βάση της ηλεκτρικής γκάμας βρίσκεται η 250+, ενώ από πάνω της φιγουράρει η CLA 350 4Matic.

Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν την ίδια NMC μπαταρία των 85 kWh, με την CLA 250+ να έχει ισχύ 272 ίππων και 335 Nm, τη στιγμή που η CLA 350 αποδίδει 354 ίππους και 515 Nm. Η Mercedes-Benz αναφέρει ότι το βασικό μοντέλο μπορεί να φτάσει τα 100 km/h σε 6,8”, ενώ η CLA 350 ολοκληρώνει το σπριντ σε 5,0”.

Και στις δύο περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 210 km/h. Είναι ενδιαφέρον ότι η ηλεκτρική CLA χρησιμοποιεί κιβώτιο δύο ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας άφθονη ισχύ ακόμη και σε υψηλότερες ταχύτητες.

Η CLA 250+ μπορεί να διανύσει έως και 761 km με μία φόρτιση σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ η CLA 350 έχει αυτονομία 730 km. Αμφότερες υποστηρίζουν ταχυφόρτιση έως και 320 kW, άρα μπορούν να προστεθούν έως και 310 km αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.

Η καμπίνα της νέας Shooting Brake είναι ως επί το πλείστον πανομοιότυπη με της σεντάν, που σημαίνει ότι μια ενιαία επίπεδη επιφάνεια μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρεις οθόνες.

Η νέα CLA Shooting Brake αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες πριν από το τέλος του έτους.