Ένας ιδιοκτήτης Ford Mustang Mach-E εξακολουθεί να απολαμβάνει πάνω από 95% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μετά από περισσότερα από 400.000 km. Ο David Blenkle χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό crossover για να πηγαινοφέρνει πελάτες σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Κάποιες μέρες, είναι πάνω από 12 ώρες πίσω από το τιμόνι.

Οι αγοραστές συχνά αναφέρουν τη φθορά της μπαταρίας και το υψηλό κόστος αντικατάστασής της ως τους κύριους λόγους για τους οποίους δεν θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αλλά πλέον έχουμε πολλά δείγματα BEV που έχουν φτάσει σε υψηλά χιλιομετρικά επίπεδα, χωρίς σημαντική φθορά. Συνήθως πρόκειται για μοντέλα της Tesla, αλλά να και μία Ford Mustang Mach-E που μας εκπλήσσει ευχάριστα.

Η ιστορία του David Blenkle δημοσιεύτηκε στο επίσημο blog της Ford για να καταδείξει ότι τα ηλεκτρικά της είναι κατάλληλα όχι μόνο για οδήγηση στην πόλη, αλλά και για σενάρια πολλών χιλιομέτρων.

Ενώ το αυτοκίνητο του Blenkle είναι μόλις τριών ετών, διανύει κατά μέσο όρο 400 km την ημέρα. Ωστόσο, όπως δείχνουν οι έρευνες, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών επηρεάζονται και από τον χρόνο, όχι μόνο από τη χρήση. Άρα δεν είναι λογικό να περιμένεις κανείς ότι ένα BEV 10ετίας με 400.000 km θα έχει χάσει αντίστοιχα λίγη μπαταρία.

Ο David έχει συνηθίσει τον σκεπτικισμό όταν οι άνθρωποι βλέπουν το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο. «Η μεγαλύτερη παρανόηση που συναντώ είναι σχετικά με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την αυτονομία. Και μετά τους δείχνω το οδόμετρο».

Ο Blenkle λέει ότι επέλεξε τη Mustang Mach-E επειδή χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, άνετο για τους επιβάτες του και οικονομικό στη χρήση. Το Ford ξεπέρασε τις προσδοκίες του, απαιτώντας ελάχιστη συντήρηση και χαμηλό λειτουργικό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει αλλάξει ακόμα τακάκια φρένων.