Όπως οι Nissan, Mazda, Audi, Toyota ή Volkswagen, έτσι κι η Honda προσπαθεί να ξανακερδίσει έδαφος στην κινεζική αγορά των ηλεκτρικών, από την οποία προς το παρόν είναι σχεδόν αποκλεισμένη. Με πρόσφατο δείγμα ένα νέο Honda GT.

Πρόσφατα παρουσίασε τα SUV, P7 και S7. Στο Σαλόνι της Σαγκάης, ήρθε η σειρά μπερλίνας Ye GT να περάσει από το στάδιο του πρωτοτύπου στην παραγωγή. Και εδώ, υπάρχουν δύο εκδόσεις: Μία για την Dongfeng-Honda (μπλε στις φωτογραφίες) και μία για την GAC-Honda (κόκκινη). Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν ως προς τους προφυλακτήρες και τα φώτα εμπρός και πίσω.

Όπως οι Nissan, Mazda, Audi, Toyota ή Volkswagen, έτσι κι η Honda προσπαθεί να ξανακερδίσει έδαφος στην κινεζική αγορά των ηλεκτρικών, από την οποία προς το παρόν είναι σχεδόν αποκλεισμένη. Με πρόσφατο δείγμα ένα νέο Honda GT.

Πρόσφατα παρουσίασε τα SUV, P7 και S7. Στο Σαλόνι της Σαγκάης, ήρθε η σειρά μπερλίνας Ye GT να περάσει από το στάδιο του πρωτοτύπου στην παραγωγή. Και εδώ, υπάρχουν δύο εκδόσεις: Μία για την Dongfeng-Honda (μπλε στις φωτογραφίες) και μία για την GAC-Honda (κόκκινη). Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν ως προς τους προφυλακτήρες και τα φώτα εμπρός και πίσω.

Η στρατηγική είναι στην πραγματικότητα ίδια με αυτή του «Honda Zero». Ο κατασκευαστής που κάποτε ήταν γνωστός για τις καινοτόμες τεχνικές του επιλογές, έχει οπισθοχωρήσει δραστικά τα τελευταία χρόνια με εξαιρετικά συμβατικά μοντέλα, όπως τα πρόσφατα Civic ή Accord. Η νέα γενιά ηλεκτρικών της Honda πρέπει να επαναφέρει την εικόνα του «αυτοκινήτου των μηχανικών» για να ενισχύσει την ταυτότητα της μάρκας, όπως είχαν κάνει τα Shuttle, Aerodeck κ.λπ. Ο όγκος πωλήσεων θα καλυφθεί από τα SUV, ενώ η εικόνα θα οικοδομηθεί από αυτή τη μπερλίνα και ό,τι ανάλογο λανσάρουν στην σινική αγορά.

Αυτές οι ασυνήθιστες επιλογές συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με μια διάταξη του ταμπλό που δεν θυμίζει σε τίποτα ό,τι συνηθίζεται στην Κίνα. Είναι αδύνατο να μπερδέψεις το Honda GT με ένα Luxeed, Xiaomi, Roewe, Nio ή άλλο κινεζικό. Οι οθόνες είναι πάντως πολυάριθμες, με μια ιδιαίτερη καινοτομία απέναντι από τον συνοδηγό. Η οθόνη είναι ορατή μόνο από τον συνοδηγό χάρη σε τεχνολογία προβολής τύπου head-up display.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν ακόμα παρουσιαστεί με λεπτομέρειες. Ωστόσο, η Honda επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα με μπαταρίες Cell-to-Body έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την CATL. Έτσι, το Honda GT θα μπορούσε να είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα επωφεληθούν από τις νέες μπαταρίες υπέρ-ταχείας φόρτισης με 12C. Όσο για την αυτόνομη οδήγηση, έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία Momenta. Η Honda, λοιπόν, βασίζεται κι αυτή σε τοπικούς συνεργάτες για να καλύψει την υστέρησή της σε αυτές τις τεχνολογίες.