Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, επέκρινε σφοδρά τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Jaguar, η οποία προμοτάριζε την LGBTQ+ κοινότητα και η οποία σε συνδυασμό με το τραγικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πρόδωσε την ιστορία της φίρμας οδήγησε μεταξύ άλλων και στην απόλυση του CEO που την εμπνεύστηκε.

Μέσω του Truth Social, χαρακτήρισε την “woke” (σύμφωνα με τον ίδιο) καμπάνια «καταστροφή» και υποστήριξε πως αυτή οδήγησε σε «ταπεινωτική παραίτηση» του CEO της JLR, Άντριαν Μάρντελ.

Πάντως είναι γεγονός ότι οι πωλήσεις της εταιρείας είχαν πέσει 98,5% λόγω του «κουλού» ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου που είχε αλλάξει ακόμα και το λογότυπο της θρυλικής μάρκας και η απόλυση του CEO ήταν νομοτελειακή.

Ταυτόχρονα έχει μετατρέψει σε συλλεκτικό της τελευταίο σπορ κουπέ μοντέλο της εταιρείας, το πανέμορφο F=Type, το οποίο ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

">

Ο ίδιος, με 35 χρόνια θητείας στην JLR, είχε δηλώσει πως η νέα ταυτότητα της Jaguar ίσως «απωθήσει» κάποιους παλιούς πελάτες, χωρίς να τον ενοχλεί αυτό.

Τη θέση του αναλαμβάνει πλέον ο PB Μπαλάτζι, πρώην οικονομικός διευθυντής της Tata, με πολυετή εμπειρία στον κλάδο και τεχνικό υπόβαθρο στη μηχανολογία.

Ο Μπαλάτζι καλείται να διαχειριστεί τη μετάβαση της Jaguar σε πιο πολυτελή και ηλεκτρική κατεύθυνση, εν μέσω εντυπώσεων – θετικών και αρνητικών – από την πρόσφατη διαφημιστική στρατηγική.