Με δυναμική είσοδο και ξεκάθαρη ταυτότητα, η Omoda & Jaecoo κάνει τα πρώτα της βήματα στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας την εμπορική και επικοινωνιακή της στρατηγική μέσω μιας πολυμεσικής καμπάνιας.

Η νέα μάρκα, που συνδυάζει τεχνολογική καινοτομία, σχεδίαση αιχμής και προσιτή πολυτέλεια, φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες στην κατηγορία των SUV. Με το σύνθημα «Δεν γνωριζόμαστε ακόμα, γιατί ερχόμαστε από το μέλλον», απευθύνεται στο ελληνικό κοινό με διάθεση ανατροπής και αυτοπεποίθηση, επικοινωνώντας μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και ψηφιακών μέσων.

Την καλλιτεχνική ταυτότητα της καμπάνιας υπογράφουν οι Leon of Athens, Κατερίνα Ντούσκα και ο παραγωγός Νίκος Κοδωνάς, συνθέτοντας ένα αποκλειστικό τραγούδι που αποτυπώνει ηχητικά τη φιλοσοφία της μάρκας. Η στρατηγική υλοποιείται σε τρεις φάσεις, με την πρώτη να συστήνει το brand στο ευρύ κοινό.