Στην 63η IAA στη Φρανκφούρτη, η μιλανέζικη εταιρεία κατέπληξε τους επισκέπτες με ένα νέο μικρό κουπέ. Τη νέα Alfa Romeo Giulia Sprint GT. Κατάπληξη που επισκίαζε στο μέτρο των δυνατοτήτων της άλλες πρεμιέρες σε εκείνο το πλούσιο αυτοκινητικά 1963.

Μετρήστε πρεμιέρες!

Mercedes-Benz 600 και W113, η γνωστή μας Παγόδα, το ντεμπούτο της Sant’Agata με τη Lamborghini 350GT, Alpine A110, Chevrolet Corvette C2, Jaguar S-type, Lancia Fulvia, Maserati Quattroporte, Rover P6, Triumph 2000 Mk 1… Χωρίς να παραλείψουμε το Trabant 601!

Οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητικού Τύπου δεν έπεσαν όμως από τα σύννεφα στη Φρακφούρτη. Με τον ίδιο τρόπο, η Alfa Romeo είχε καταπλήξει τους επαγγελματίες της ενημέρωσης τρεις ημέρες νωρίτερα, στις 9 Σεπτεμβρίου, παρουσιάζοντας το αυτοκίνητο στο νεόδμητο εργοστάσιο στο Arese. Μονάδα που θα εγκαινιαζόταν μάλιστα με τη συναρμολόγηση της Giulia Sprint GT -η παραγωγή των επιμέρους τμημάτων γινόταν στο παλιό εργοστάσιο του Portello.

Ωστόσο, το σουλούπι της Alfa Romeo Giulia Sprint GT κάπου στο βάθος του μας ήταν οικείο. Και όχι άδικα. Ο Giorgetto Giugiaro, νεαρός στιλίστας τότε της Carrozzeria Bertone, που είχε ήδη σχεδιάσει το καβούκι για τις κουπέ 2000 και 2600, μετέφερε την οροφή τους αυτούσια στη νέα κουπέ Giulia.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr