Η παραγωγή της τελευταίας Porsche 911 Dakar ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2024. Αλλά τώρα επανέρχεται υιοθετώντας το υβριδικό σύνολο που πρωτοείδαμε στην GTS T-Hybrid. 

Στην πρώτη γενιά της Porsche 911 Dakar, στο πίσω μέρος βρίσκεται ο 3λιτρος twin-turbo απόδοσης 480 ίππων και 570 Nm της Carrera 4 GTS. H ροπή στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4″, ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 245 km/h. Αλλά με τη συνδρομή της υβριδικής τεχνολογίας που ενσωματώθηκε στην έκδοση GTS, η 911 Dakar θα επιστρέψει εμφανώς ισχυρότερη.

Με 600 cc παραπάνω χωρητικότητα, ο 6κύλινδρος Boxer αποδίδει πλέον 485 ίππους και 570 Nm. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία των 1,9 kWh, η συνολική απόδοση φτάνει πλέον τους 541 ίππους κι η ροπή τα 610 Nm. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν απαιτείται εξωτερική φόρτιση, αλλά επίσης δεν υπάρχει η δυνατότητα κίνησης μόνο με ρεύμα.

Η Porsche δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις της νέας έκδοσης, αλλά γνωρίζουμε ότι η GTS φτάνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 3”, με την τελική ταχύτητα να ακουμπά τα 312 km/h. Προφανώς, με εκτός δρόμου προσανατολισμό, μεγαλύτερο βάρος και χωμάτινα ελαστικά, η 911 Dakar θα είναι ελάχιστα πιο αργή στις επιταχύνσεις. Και σίγουρα με περιορισμένη τελική ταχύτητα.

Η Porsche περιόρισε την παραγωγή της προηγούμενης 911 Dakar σε μόλις 2.500 μονάδες. Οπότε είναι πιθανό ότι η διαθεσιμότητα του νέου μοντέλου θα είναι επίσης περιορισμένη. Αυτή που ενδέχεται να πάρει την ανιούσα είναι η τιμή της.

Το τελευταίο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε φορούσε τα εντυπωσιακά κίτρινα και μπλε χρώματα της 911 που κέρδισε το ράλι Paris-Dakar το 1984. Την οδηγούσαν οι René Metge και Dominique Lemoyne. Έργο του τμήματος εξατομίκευσης Sonderwunsch της Porsche, ζωγραφίστηκε εξ ολοκλήρου στο χέρι.