Όταν μιλάμε για πιστάδικη Porsche, το μυαλό πηγαίνει αυτόματα στη σκληροπυρηνική 911 GT3 RS. Ωστόσο, η «απλή» GT3 είναι σαφώς πιο ταιριαστή για καθημερινή χρήση, ειδικά στο τυπικό ελληνικό οδόστρωμα. Γεμάτο κακοτεχνίες και με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης.

Με τη βοήθεια της Manthey Racing -της οποίας η Porsche κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών από το 2013- ακόμη και η 911 GT3 μπορεί να γίνει καταιγιστικά γρήγορη στην πιο απαιτητική πίστα του πλανήτη.

Ξεχωρίζουν τα καπάκια στις πίσω ζάντες, που μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση και συνδυάζονται άψογα με το σετ ελαφριών τροχών, διαμέτρου 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω. Μειώνουν το βάρος κατά έξι κιλά σε σχέση με το εργοστασιακό σετ.