
Η εμφάνιση λένε πως είναι ένα από τα κυριότερα κριτήρια για την επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, το στιλ δεν είναι το μόνο πλεονέκτημα.
Το Peugeot e-2008 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Όπως και το θερμικό του αδερφάκι είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα και όμορφα B-SUV της ελληνικής αγοράς. Μετά το ήπιο φρεσκάρισμα που δέχτηκε, έρχεται με αναθεωρημένη μάσκα, νέο λογότυπο και ακόμα πιο σύγχρονα και κομψά φώτα.
Οι μεγαλύτερες αναβαθμίσεις όμως αφορούν την μπαταρία, την ισχύ και τον χρόνο φόρτισης. Το Peugeot e-2008 φορά πλέον μπαταρία της CATL με χωρητικότητα 54 kWh (50,8 ωφέλιμες) από 50 kWh (46 ωφέλιμες) πριν.
H νέα αυτή μπαταρία σε συνδυασμό με το πιο αποδοτικό σύστημα διαχείρισης ενέργειας έχουν μειώσει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση που υπολογίζεται από 15,3 έως 15,5 kWh/100 km. Με δεδομένη τη χαμηλή αυτή κατανάλωση, το Peugeot e-2008 μπορεί να διανύσει 406 km (WLTP) με μια μόνο φόρτιση, καλύπτοντας και με το παραπάνω τις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας.
Σε ταχυφορτιστή DC, το BMS της μπαταρίας επιτρέπει φόρτιση με ισχύ μέχρι 100 kW. H αναπλήρωση ενέργειας από το 20%-80% έρχεται δηλαδή σε 27 λεπτά, μειώνοντας σημαντικά την αναμονή για φόρτιση στη διάρκεια ενός ταξιδιού. Με πιο απλά λόγια, σε 12 λεπτά έχεις πάρει 100 km για να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Στο κομμάτι της οικιακής φόρτισης, ο ενσωματωμένος 11άρης φορτιστής χρειάζεται 3,17 ώρες για να φορτίσει από το 20-80% σε αντίστοιχο wallbox.
Ο οικογενειακός προσανατολισμός του συνεχίζεται και στην καμπίνα, όπου τέσσερις (ακόμα και με ύψος 1,90 m) και υπό προϋποθέσεις πέντε επιβάτες θα βολευτούν με μεγαλύτερη άνεση σε σύγκριση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα. Αντίστοιχα καλός και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434 lt με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και διπλό δάπεδο. Όσον αφορά την ποιότητα των υλικών, λογίζεται ως κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας, με μαλακές επενδύσεις στο πάνω μέρος του ταμπλό και πολύ καλό φινίρισμα.
Το Peugeot e-2008 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Style, Allure και GT). Από τη βασική έκδοση ο υποψήφιος αγοραστής θα βρει όλα όσα περιμένει από ένα σύγχρονο ηλεκτρικό B-SUV. Με την κεντρική οθόνη να υποστηρίζει ελληνικό μενού.
Ο εξοπλισμός κορυφώνεται στις πλουσιότερες εκδόσεις όπου θα βρεις τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων νέες εμπρός και πίσω κάμερες αρωγής υψηλής ανάλυσης 360ο, Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop and Go, και ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα, σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων.