Το Renault Twingo E-Tech βρίσκεται όλο και πιο κοντά στην παραγωγή. Ο Ρόμβος δίνει λοιπόν το παρών στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών με μια νέα έκδοση του πρωτοτύπου Renault Twingo E-Tech ή Legend concept. 

Κάποιες αλλαγές μάλιστα έχουν γίνει και στην εξωτερική σχεδίαση του γαλλικού μίνι. Πάνω από όλα όμως, η Billancourt αποκαλύπτει το εσωτερικό του αυτοκινήτου για πρώτη φορά.

Με ξεκάθαρα νέο-ρετρό ντιζάιν, το πρωτότυπο υιοθετεί τη σχεδίαση του ορίτζιναλ Twingo, φυσικά εκσυγχρονισμένο. Το εσωτερικό, αν και δεν μοιάζει με αυτό του μοντέλου του 1993 σε στιλ, προορίζεται να είναι ευρύχωρο και έξυπνο όσο και πριν από 30 χρόνια.

Όπως και το υπόλοιπο αυτοκίνητο, η σχεδίασή του έχει ως γνώμονα την ανάγκη να περιοριστεί το κόστος στο ελάχιστο για την επίτευξη βασικής τιμής κάτω από τις 20.000 ευρώ. Έτσι, κάποιες πρωτότυπες πρακτικές λύσεις γεννήθηκαν από αυτούς τους περιορισμούς. Η εσωτερική σχεδίαση του πρωτοτύπου είναι εντελώς διαφορετική από τη πρωτόλεια που παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο στα τέλη του 2023. Αυτή τη φορά όμως, πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Οι εσωτερικοί όγκοι του πρωτοτύπου χαρακτηρίζονται από την επανάληψη ενός επιμήκους μοτίβου, σαφώς πολύ μοντέρνου που θυμίζει στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα το FIAT Grande Panda, αλλά και το MINI Cooper στον πίνακα ελέγχου, στα ηχεία, στις λαβές των θυρών… Μόνο που εδώ είναι το ταμπλό που υιοθετεί αυτό το σχήμα, βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος. Αυτό ισχύει επίσης για τους αεραγωγούς, τον κεντρικό καθρέφτη, την κονσόλα ελέγχου του κλιματισμού, την εσωτερική επένδυση στις πόρτες και τους αποθηκευτικούς χώρους.

Απέναντι από τον συνοδηγό, μια οριζόντια επιφάνεια του επιτρέπει να τοποθετήσει ένα μικρό αντικείμενο. Η αιωρούμενη εμφάνιση του ταμπλό τονίζει την αίσθηση του χώρου. Το στρογγυλό κουμπί για τα αλάρμ θυμίζει σε σχεδίαση αυτό του ορίτζιναλ Twingo, παρόλο που δεν είναι τοποθετημένο το ίδιο ψηλά.

Το πρωτότυπο Renault Twingo E-Tech είναι εξοπλισμένο με ψηφιακά όργανα ελέγχου με διαγώνιο 7 ιντσών, τοποθετημένα σε εσοχή στο ταμπλό. Και μια κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, τοποθετημένη στη μέση, αλλά δεν είναι η αντιπροσωπευτική του τελικού προϊόντος. Ο μονοζωνικός κλιματισμός ελέγχεται μέσω ειδικών χειριστηρίων (κουμπιά και οθόνη), αλλά δεν υπάρχουν ορατά ειδικά κουμπιά για το ηχοσύστημα. Το τιμόνι είναι παρμένο από το R5, όπως κι ο λεβιές e-pop του κιβωτίου ταχυτήτων. Τέλος, η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια υποδοχή smartphone.

Διαθέτοντας δάπεδο από φελλό, το πρωτότυπο μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα, με την πράσινη ταπετσαρία να απηχεί το εξωτερικό χρώμα του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος κάθε εμπρός καθίσματος, υπάρχει μια κάθετη κυλινδρική κοιλότητα και μια ελαστική ταινία που μπορεί να συγκρατεί ένα μπουκάλι νερό, αλλά κι ένας μαγνήτης για smartphone.

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr