
Η Porsche 911 είναι ίσως το κλασικό μοντέλο με το οποίο ασχολούνται οι περισσότεροι οίκοι restomod. Αλλά ενώ η Singer παίρνει ένα παλιό αυτοκίνητο και το αναβαθμίζει όσο δεν πάει, οι τεχνικοί της Rühle σκέφτηκαν διαφορετικά.
Αντί να ξεκινήσουν από ένα μοντέλο τριών ή τεσσάρων δεκαετιών, με όλους τους περιορισμούς που φέρνει η παλαιότητα, επιλέγουν ένα σύγχρονο μοντέλο και το «ντύνουν» με αμάξωμα που μοιάζει με το αρχέτυπο.
Όχι μόνο ο κινητήρας ή το κιβώτιό της -ολόκληρο το αυτοκίνητο είναι μια 997 με διαφορετικό «καλούπι». Η 997 αποτέλεσε εξέλιξη της πρώτης υδρόψυκτης 911, της 996, και πωλήθηκε από το 2004 έως το 2012, όταν την αντικατέστησε η σημαντικά μεγαλύτερη 991.
Είναι γνωστή ως η πρώτη 911 που προσφερόταν με αυτόματο κιβώτιο PDK και προσαρμοζόμενα αμορτισέρ. Κι ενώ δεν διαθέτει αερόψυκτο κινητήρα, ήταν η τελευταία γενιά του σπορ μοντέλου με «παραδοσιακή» υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, η Rühle θεώρησε ότι αποτελεί την καλύτερη βάση.
Η εργοστασιακή ισχύς των ατμοσφαιρικών 997 κυμαινόταν από 325 ίππους για την αρχική 3,6 Carrera έως 385 ίππους στην 997.2 Carrera S των 3,8 λίτρων. Αν όμως έχεις αρκετά βαθύ πορτοφόλι, η Rühle μπορεί να υπερκυβίσει τον κινητήρα στα 4,3 λίτρα για μερικά επιπλέον άλογα.
Η τελική τιμή εξαρτάται από τις προδιαγραφές που θα επιλέξει ο πελάτης, αλλά η αρχική τιμή στις ΗΠΑ ορίζεται στα 399.000 δολάρια (343.000 ευρώ).
Χωρίς να περιλαμβάνεται η 997, η οποία υποτίθεται ότι είναι ήδη στην κατοχή σου. Αν η τιμή σου φαίνεται υπερβολική, σκέψου ότι υπάρχει ήδη λίστα αναμονής οκτώ μηνών.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ορέγεσαι μια 911 Carrera RSR του 1973, δηλαδή την F-series πριν την αντικαταστήσει η G-series το 1974, και τα χρήματα δεν σε απασχολούν.
Υπάρχουν τρεις επιλογές: Να βρεις μια γνήσια, να επιλέξεις την πεπατημένη των restomods που βασίζονται κυρίως σε 964 ή 993, ή να πας κατευθείαν στη Rühle.