Η τάση στις μικρές κατηγορίες είναι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Τα A segment κινούνται σχεδόν αποκλειστικά εντός αστικού ιστού, ενώ το επιπλέον κόστος συμμόρφωσης των θερμικών κινητήρων τους με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7 ανεβάζει δυσθεώρητα την τιμή αγοράς. Η Škoda πάει κόντρα στο ρεύμα.

Η τσεχική εταιρεία δεν σκέφτεται να λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο μικρότερο από το επερχόμενο Epiq. Προτιμώντας να επιμείνει θερμικά, σε αντίθεση δηλαδή με τη Volkswagen, η οποία ετοιμάζει την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου ID. Every1. Θεωρείται ότι θα αναβιώσει το Up! ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τιμή περί τις €20.000.

Το Epiq θα κυκλοφορήσει του χρόνου χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα MEB Entry του Ομίλου Volkswagen. Θα στεγάσει και τα Volkswagen ID.PoloVolkswagen ID.Cross και Cupra Raval. Όλα θα κοστίζουν περί τις €25.000.