Με έσοδα που ανήλθαν σε €15,07 δισ. (+10,4%) και λειτουργικά κέρδη €1,285 δισ. (+11,8%), η Škoda αποδεικνύει τη σταθερά ισχυρή της κερδοφορία με περιθώριο 8,5%.

Η επιτυχία αυτή αντικατοπτρίζει την στρατηγική της τσεχικής φίρμας να συνδυάζει τεχνολογική υπεροχή, πρωτοποριακό design (Modern Solid) και βιώσιμη κινητικότητα. Στην Ευρώπη, οι ηλεκτρικές και plug-in hybrid προτάσεις ξεπέρασαν το 22,8% των παραδόσεων, αποδεικνύοντας ότι η μάρκα οδηγεί με συνέπεια τη μετάβαση στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.

Τα ολοκαίνουργια Enyaq και Elroq ξεχώρισαν στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ η νέα plug-in hybrid έκδοση του Kodiaq προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 km.