Ως μέρος του εορτασμού της 20ης επετείου της Porsche Cayenne, η γερμανική εταιρεία έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα εικόνες της κάμπριο εκδοχής του SUV της που δεν έφθασε ποτέ στις αγορές.

Το αυτοκίνητο δεν είναι λειτουργικό και χρησιμοποιήθηκε από την Porsche ως ένα εργαστήριο εργονομικής εξέλιξης της Cayenne το 2002.

Μια Cayenne κάμπριο φαντάζει από μόνη της κάτι ασυνήθιστο, όμως το ασύμμετρο πίσω μέρος του πρωτότυπου είναι ακόμη πιο αξιοπερίεργο. Ο λόγος πίσω από αυτή τη σχεδιαστική διαφωνία, είναι ότι προτάθηκαν δύο εκδοχές για το ντιζάιν του πίσω μέρους.  Η αριστερή πλευρά είναι επηρεασμένη από τη σχεδιαστική γλώσσα της Carrera GT ενώ δεξιά, συναντάμε επιρροές από την Panamera που κυκλοφόρησε επτά χρόνια μετά, το 2009.

Παράλληλα, η σχεδίαση της οροφής παραπέμπει σε Targa και όπως είναι φυσικό για χάρη της μετατροπής, οι δύο πίσω πόρτες αποτελούν παρελθόν.

Σύμφωνα με το εργοστάσιο, στόχος του πρότζεκτ ήταν να εξετάσει εάν μια Cayenne Targa θα εξακολουθούσε να είναι άνετη για τους πίσω επιβάτες.

Όσο για την υφασμάτινη της οροφή, σχεδιάστηκε ένας παρόμοιος μηχανισμός με εκείνον που χρησιμοποιεί η σημερινή 911 Τarga, αλλά ποτέ δεν τοποθετήθηκε στο πρωτότυπο. Έτσι, το άνοιγμα και το κλείσιμο της οροφής έπρεπε να γίνει χειροκίνητα.

Τελικά, η Porsche αποφάσισε να μην προχωρήσει στην περαιτέρω εξέλιξη της ανοιχτής Cayenne καθώς έκρινε ότι το μοντέλο δεν θα έφερνε αρκετά κέρδη και δεν ταίριαζε σχεδιαστικά στην γκάμα της.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο παρελθόν η Porsche δεν έμεινε μόνο στην κάμπριο έκδοση της Cayenne αλλά εξέτασε και το ενδεχόμενο μιας κουπέ, μιας 7θέσιας και μιας έκδοσης με μακρύ μεταξόνιο που όμως ποτέ δεν υλοποιήθηκαν ούτε σε μορφή πρωτότυπου.

Ωστόσο, η ιδέα της κουπέ Cayenne επανεμφανίστηκε το 2010 και οδήγησε τελικά στο λανσάρισμα της Cayenne Coupé το 2019.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr