Η Grand Automotive Hellas, επίσημος εισαγωγέας των Renault και Dacia στην Ελλάδα πραγματοποίησε το επίσημο λανσάρισμα του ανανεωμένου Renault Austral και του ολοκαίνουργιου Rafale.
Το ανανεωμένο Renault Austral, με μήκος στα 4,53 m τοποθετείται στην ιδιαιτέρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV προτάσσοντας ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο εμφάνισης και τεχνολογίας.
Ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας και με μήκος στα 4,53 m έχει υιοθετήσει μια πιο επιβλητική και επιθετική μάσκα με νέα φώτα ημέρας και προβολείς που παραπέμπουν στο μεγαλύτερο Rafale. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φώτα LED και ο ανάγλυφος λογότυπος του Ρόμβου.
Στο εσωτερικό, η Renault προικίζει το Austral με νέα καθίσματα, που όπως τονίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας είναι πιο άνετα και εργονομικά. Η ποιότητα των υλικών, οι επενδύσεις και η συναρμογή αναπνέουν στην premium κατηγορία και το τεχνολογικό υπόβαθρο συμβαδίζει απόλυτα με τις ψηφιακές απαιτήσεις της εποχής.
Αυτό σημαίνει πως έχουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με διαγώνιο στις 12”. Όπως έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Renault, το infotainment ενσωματωνει το ψηφιακό πιλοτήριο OpenR με λειτουργία Google Play, προσφέροντας πρόσβαση σε περισσότερες από 50 εφαρμογές, καθώς και ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto.
Πέρα όμως από αυτά, το φρεσκαρισμένο Renault Austral έχει επίσης εξοπλιστεί με νέες βάσεις κινητήρα, περισσότερη ηχομόνωση στην εσωτερική πλευρά του καπό και διαφορετικά στεγανοποιητικά στις πόρτες, τα οποία μειώνουν τους αεροδυναμικούς θορύβους. Στοχεύοντας συνολικά σε μια πιο ήσυχη οδηγική εμπειρία.
Στη βάση της γκάμας του ανανεωμένου Renault Rafale, τοποθετείται η ήπια υβριδική έκδοση με τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.3 lt που αποδίδει 160 ίππους και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT. To ισχυρότερο, φουλ υβριδικό Austral αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία E-Tech αποδίδοντας συνολικά 200 ίππους.
Κάτω από το καπό παίρνει θέση ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 lt με 130 ίππους που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρομοτέρ. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 70 ίππους και 205 Nm τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 2 kWh και χρησιμοποιείται για την ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου.
Ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας ή αλλιώς υψηλής τάσεως γεννήτρια (high-voltage starter generator/HSG) αποδίδει 25 άλογα και 50 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας αυτός χρησιμοποιείται για την εκκίνηση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και διαχειρίζεται επίσης και τις αλλαγές των ταχυτήτων. Καλύπτοντας από τώρα τις αυστηρές προδιαγραφές του μελλοντικού προτύπου εκπομπών ρύπων Euro 6 E bis, το Renault Austral full hybrid E-Tech 200 καέι 4,7 lt/100 km (WLTP).
Ο κινητήρας full hybrid E-Tech συνδυάζεται με ένα αυτόματο, multi-mode, κιβώτιο. Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει νέο λογισμικό, ώστε να έχει καλύτερη απόκριση, αλλά και να προσφέρει πιο άμεση επιτάχυνση χωρίς «κοψίματα» στη φάση του kick-down.
Το ήπια υβριδικό Austral ξεκινά από €34.900 ενώ η τιμή του φουλ υβριδικού διαμορφώνεται στις €42.000. Το αυτοκίνητο καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 100.000 km) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr