Η Subaru έχει κατοχυρώσει πατέντα που προβλέπει σαρωτικές αλλαγές στον τομέα του στησίματος. Επιτρέποντας όχι μόνο τη ρύθμιση του ύψους σε πραγματικό χρόνο, αλλά και του κάμπερ των τροχών -ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει.

Η πατέντα εισάγει έναν επιπλέον σύνδεσμο πάνω από το επάνω ψαλίδι, ο οποίος καθώς το αμορτισέρ συμπιέζεται ή εκτείνεται, επιτρέπει τη μεταβολή του ύψους από το έδαφος και την αλλαγή της γωνίας κάμπερ.

Καθώς ενεργοποιείται, ο σύνδεσμος περιστρέφεται και τραβάει το πάνω μέρος της ανάρτησης προς τα μέσα. Με αποτέλεσμα να δίνει αρνητικό κάμπερ και να χαμηλώνει το κέντρο βάρους.