Αν παρακολουθείς τα αυτοκινητικά δρώμενα, σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους ανήκουν στην κατηγορία των SUV.

Φυσικά, αυτή η τάση δεν περνά απαρατήρητη ούτε από τους κατασκευαστές, οι οποίοι βλέπουν τα SUV να πωλούνται σαν ζεστό ψωμί. Είναι λοιπόν χαρακτηριστικό πως στην ελληνική αγορά, το 60% των νέων ταξινομήσεων αφορούσε SUV. Έτσι, το 2025 αναμένεται να είναι άλλη μία χρονιά όπου τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου θα κυριαρχήσουν στο αγοραστικό ενδιαφέρον.

Είτε μιλάμε για ολοκαίνουργια είτε για ανανεωμένα μοντέλα, οι επιλογές είναι αμέτρητες! Από μικρά, οικονομικά και θερμικά SUV μέχρι εντυπωσιακά, αμιγώς ηλεκτρικά και premium μοντέλα, ο «μπαχτσές» έχει πραγματικά τα πάντα.

Ας δούμε, λοιπόν, τη λίστα με τα SUV που θα κάνουν την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά το 2025.

Abarth 600e

Το Abarth 600e έρχεται οργισμένο σε δύο εκδόσεις, την Turismo και την Scorpionissima, αποδίδοντας 240 και 280 ίππους αντίστοιχα. Αμφότερες με μπλοκέ διαφορικό. Η παραγωγή της Scorpionissima θα περιοριστεί στις 1.949 μονάδες, προς τιμήν του έτους ίδρυσης της ιταλικής μάρκας. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,85” και 6,24” αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 km/h.

Alfa Romeo Stelvio

To SUV των Μιλανέζων ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερη γενιά, αλλάζοντας ριζικά σε σχέση με την πρώτη. Θα πατά στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis και για πρώτη φορά στην ιστορία της θα αποκτήσει και 100% ηλεκτρική έκδοση με τετραψήφια ισχύ. Αναμένεται το δεύτερο 6μηνο του 2025.

Alfa Romeo Tonale fl

H Alfa Romeo Tonale πρόκειται να ανανεωθεί μέσα στο 2025, με σημείο αναφοράς την αναθεωρημένη κονσόλα και τον νέο, πιο σύγχρονο ψηφιακό πίνακα οργάνων. Εξωτερικά, η ανανέωση θα περιοριστεί στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ δεν αναμένονται αλλαγές ως προς τα συστήματα κίνησης. Αναμένεται στις αρχές του 2025.

Audi Q5

To δημοφιλές SUV του Ingolstadt είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς «Q» που πατά στην πλατφόρμα PPC. To επιβλητικό παρουσιαστικό δένει αρμονικά με τις γραμμές του αμαξώματος, με την μάσκα singleframe να τονίζει την έντονη παρουσία του στον δρόμο. Στο εσωτερικό, το Digital Stage της φίρμας απαρτίζεται από τρεις οθόνες (11,9”, 14,5” και 10,9”). Διαθέσιμο σε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ ξεκινά από τις €69.980.

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr