
Toyota Supra, το θρυλικό ιαπωνικό μοντέλο έχει συνδέσει την πορεία του με 6κύλινδρα μοτέρ. Αν και στην τελευταία 5η γενιά, φόρεσε και 4κύλινδρο. Ποτέ όμως δεν είχε V8. Μέχρι τώρα.
Τα καλά νέα σταματούν εδώ, αφού δεν πρόκειται για έναν κινητήρα που μπορεί να αγοράσει ο καθένας μας. Αφορά μόνο τις αγωνιστικές Toyota Supra που θα αγωνιστούν στο πρωτάθλημα Supercar της Αυστραλίας. Όπου θα βρει στο διάβα της αγριεμένες Ford Mustang και Chevrolet Camaro.
Πρόκειται για τον ίδιο 2UR-GSE V8 κινητήρα που κινεί τα Lexus LC 500 και RC F, αλλά και το αγωνιστικό Hilux που κέρδισε το Ντακάρ. Μόνο που εδώ έχει υπερκυβιστεί στα 5,2 lt.
Δεδομένου μάλιστα ότι δεν χρειάζεται να συμμορφώνεται με τους περιοριστικούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων και θορύβου, όπως τα αντίστοιχα μοντέλα δρόμου, ακούγεται εντελώς διαφορετικά.
Μιλώντας για το νέο αγωνιστικό , ο αντιπρόεδρος πωλήσεων, μάρκετινγκ και franchise της Toyota Australia, Sean Hanley, δήλωσε: «Τι ήχος! Ξέραμε ότι το 2UR-GSE θα ακουγόταν υπέροχα, αλλά το να τον απολαμβάνεις σε πλήρη ένταση; Νιώθεις να μουδιάζει η σπονδυλική σου στήλη. Δεν είναι απλώς ένας βρυχηθμός κινητήρα, είναι ο ήχος του πάθους».
Συνολικά έξι Supra θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα Supercar της επόμενης χρονιάς. Δύο από αυτές θα αγωνιστούν από την Walkinshaw Andretti United, ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις υπό την αιγίδα της Brad Jones Racing.
Θα κάνει το ντεμπούτο της στο κοινό κατά τη διάρκεια του Bathurst 1000 από τις 9 έως τις 12 Οκτωβρίου. Ενώ θα συμμετάσχει και σε άλλους αγώνες προς το τέλος του φετινού πρωταθλήματος.