Η ζωή γίνεται πάντα πιο όμορφη με έναν 5κύλινδρο σε σειρά να βρυχάται κάτω από το καπό. Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων που έφτιαξε η Audi για το RS 3 (και παλιότερα για το TT RS) εξακολουθεί να διατίθεται σήμερα με 400 ίππους, ή 407 PS στην έκδοση Performance.

Ο ίδιος κινητήρας είχε φορεθεί και στο RS Q3 δεύτερης γενιάς, ενώ πιθανόν να επιστρέψει και στην επόμενη. Είχε χρησιμοποιηθεί, φυσικά, και στο Cupra Formentor VZ5 πριν από την ανανέωση του μοντέλου.

Και να που η Cupra αναβιώνει το Formentor VZ5 ύστερα από το facelift, διατηρώντας τον θρυλικό 5κύλινδρο κινητήρα της Audi. Στην ισπανική του εκδοχή αποδίδει 390 ίππους και 480 Nm, με τετρακίνηση και έναν ιδιαίτερα εξελιγμένο πίσω άξονα, ικανό να στείλει έως και το 100% της ροπής σε οποιονδήποτε από τους δύο πίσω τροχούς.