
Οι Ιταλοί πρόκειται να ανασύρουν από το ένδοξο παρελθόν την κληρονομιά του τετρακίνητου Panda, παρουσιάζοντας μια περιπετειώδη έκδοση του νέου FIAT Grande Panda. Βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, κατά δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της FIAT, Olivier Francois.
Αυτό που δεν έχει αποφασιστεί ακόμα είναι αν το Grande Panda 4×4 θα διαθέτει ηλεκτρικό ή υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Κι οι τρεις γενιές του FIAT Panda προσφέρθηκαν σε τετρακίνητες εκδόσεις, ενισχύοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητες του καλοπουλημένου αυτοκινήτου πόλης. Έτσι, όταν τέθηκε η σχετική ερώτηση, ο Francois επιβεβαίωσε την είδηση: «Ναι, δεσμευόμαστε να το παρουσιάσουμε, αλλά το ερώτημα είναι αν πρέπει να είναι υβριδικό ή ηλεκτρικό. Εξετάζουμε όλες τις επιλογές και θα οριστικοποιήσουμε την απόφασή μας σύντομα».
Γνωρίζουμε ότι το νέο FIAT Grande Panda βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car, η οποία υποστηρίζει μόνο κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί στο Τορίνο θα πρέπει να τροποποιήσουν την πλατφόρμα για να εξυπηρετεί την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Αλλά αυτό μπορεί να είναι πολύ κοστοβόρο.
Μια πιθανή λύση θα μπορούσε να είναι η προσθήκη ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, σύστημα παρόμοιο με αυτό που συναντάμε στο ήπια υβριδικό Jeep Avenger 4Xe και στην Alfa Romeo Junior Ibrida Q4. Ωστόσο, τα προηγούμενα Panda 4×4 είχαν παραδοσιακό σύστημα τετρακίνησης, με κεντρικό άξονα.
Σε κάθε περίπτωση, μια έκδοση AWD του Grande Panda θα πρέπει να ξεχωρίζει οπτικά από τις προσθιοκίνητες εκδόσεις. Με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πρόσθετα σχεδιαστικά στοιχεία που θα τονίζουν την εκτός δρόμου αξιοσύνη της.
Θα μπορούσε να μοιάζει με την έκδοση Grande Panda RED, η οποία φοράει λευκές ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών. Με ράγες οροφής, όπως αυτές που φέρει το ακριβότερο Grande Panda La Prima, οι οποίες το κάνουν να φαίνεται ψηλότερο και πιο αθλητικό. Χαρακτηριστικά που σε συνδυασμό με το κυβίστικο σχήμα, δίνουν στο Grande Panda μια στιβαρή εμφάνιση.
Θα μπορούσε να μοιάζει με την έκδοση Grande Panda RED, η οποία φοράει λευκές ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών. Με ράγες οροφής, όπως αυτές που φέρει το ακριβότερο Grande Panda La Prima, οι οποίες το κάνουν να φαίνεται ψηλότερο και πιο αθλητικό. Χαρακτηριστικά που σε συνδυασμό με το κυβίστικο σχήμα, δίνουν στο Grande Panda μια στιβαρή εμφάνιση.