Το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επανεξετάζουν τα σχέδιά τους και αποφασίζουν να διατηρήσουν τους θερμικούς κινητήρες στα μοντέλα τους για τουλάχιστον ακόμη μία δεκαετία. Ανάμεσά τους και η γερμανική φίρμα, περιλαμβανομένου του μελλοντικού Audi RS6. 

Δύο χρόνια νωρίτερα, τo Ingolstadt είχε δηλώσει την πρόθεσή του να μετατρέψει όλα τα μοντέλα επιδόσεων σε 100% ηλεκτρικά. Ωστόσο, οι απογοητευτικές πωλήσεις των EV ανάγκασαν τη γερμανική εταιρεία να αλλάξει πορεία και τελικά να συνεχίσει να προσφέρει θερμική έκδοση για το επερχόμενο Audi RS6. Το νέο μοντέλο του θα είναι το ισχυρότερο που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, αποδίδοντας 740 ίππους, ενώ για πρώτη φορά από το 2010, θα διατίθεται και σε 4θυρο και σε Avant. Η ηλεκτρική εκδοχή, RS6 E-tron, θα βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE), ενώ η θερμική έκδοση θα χρησιμοποιεί την Premium Platform Combustion (PPC).

Αν και δεν έχουν δοθεί πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, αναμένεται πως η θερμική έκδοση θα φορά μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 4λιτρου διπλοτούρμπινου κινητήρα V8  του υπάρχοντος μοντέλου, η οποία για να πληροί τα πρότυπα Euro 7 θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα. Αυτό θα περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο και μια μπαταρία ιόντων λιθίου, παρόμοια αρχιτεκτονική με αυτή που χρησιμοποιούν ήδη οι Porsche και Bentley. Η ισχύς αναμένεται να αυξηθεί από τους 630 στους 740 ίππους.