Άνεση, ευρυχωρία, μεγάλο πορτμπαγκάζ, σύγχρονη τεχνολογία και ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ζητούμενα για εκείνους που αναζητούν ένα σύγχρονο οικογενειακό SUV.
Αυτά ακριβώς προσφέρει απλόχερα το νέο Citroën C5 Aircross. Το γαλλικό C-SUV που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών πέρασε στη δεύτερη γενιά και δείχνει έτοιμο να πάει ένα βήμα παρακάτω όλα όσα το καθιέρωσαν στην αγορά, ον βελτιωμένο σε όλους τους κρίσιμους τομείς.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το ολοκαίνουργιο Citroën C5 Aircross ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της Citroën, με τη μάσκα να θυμίζει τα μικρότερα C3 και C3 Aircross. To σύνολο είναι πιο μοντέρνο και δυναμικό, όπως αποτυπώνεται στα κομψά φώτα LED που ενώνονται με μια μαύρη φάσα.
Πιο φρέσκια είναι και η εικόνα του πίσω μέρους, με τα λεπτά φώτα και τον λογότυπο «Aircross» να ξεχωρίζουν. Βελτιωμένος είναι και ο συντελεστής οπισθέλκουσας, που από το Cd 0,84 της πρώτης γενιάς έχει πέσει στο Cd 0,74.
Το μεγαλύτερο αποτύπωμα του αυτοκινήτου μαρτυρούν και οι μεγαλύτερες διαστάσεις, με το μήκους του C5 Aircross να φτάνει πλέον τα 4,65 m και το μεταξόνιο τα 2,78 m (έξι πόντους μεγαλύτερο σε σχέση με πριν). Αναντίλεκτα λοιπόν, η ευρυχωρία παραμένει ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του νέου Citroën C5 Aircross, που μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικους και τις αποσκευές τους. Με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να φτάνει ως τα 651 lt. Αν μάλιστα αναδιπλωθεί και η πίσω σειρά σχηματίζεται ένας τεράστιος χώρος που μπορεί να φτάσει έως και τα 1.668 lt.
Μεγάλες είναι και οι αλλαγές στην καμπίνα. Στο νέο Citroën C5 Aircross, οι επιβάτες κάθονται σαν σε σαλόνι, με έπιπλα και υφάσματα της ίδιας ζεστής αίσθησης. Ξεχωρίζει το «Sofa Design», ένα μακρύ και ευάερο οριζόντιο ταμπλό που δημιουργεί μια ενιαία και άνετη ατμόσφαιρα, κάτι στο οποίο συμβάλλει το εκτεταμένο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού!
Τα νέα καθίσματα Citroën Advanced Comfort -διατίθενται αποκλειστικά και μόνο σε μοντέλα της Citroën -αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του C5 Aircross και προσφέρουν κορυφαία άνεση ενώ τα πλευρικά μαξιλάρια, είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Τα μπροστινά καθίσματα μπορούν επίσης να ρυθμιστούν ηλεκτρικά σε έως και 10 θέσεις, με λειτουργία θέρμανσης, αερισμού και μασάζ. Οι πλάτες στα πίσω καθίσματα ανακλίνονται μεταξύ 21° και 33° για ιδανική στάση σώματος, ιδιαίτερα σε μεγάλα ταξίδια.
Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός βλέπει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10” με πιο σύγχρονα γραφικά και στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η εργονομική, κάθετα τοποθετημένη οθόνη με διαγώνιο στις 15”. H μεγαλύτερη που έχει προσφέρει ποτέ ο Όμιλος Stellantis. Στα θετικά και το γεγονός ότι κάτω από την κεντρική οθόνη υπάρχει μια σειρά από φυσικούς διακόπτες, προς όφελος της εργονομίας.
Η άνεση του νέου C5 Aircross οφείλεται επίσης και στην ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions, η οποία απορροφά τις ατέλειες του δρόμου, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια αίσθηση που αποκομίζεις μόνο σε πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα.
Βασισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα STLA, το γαλλικό μοντέλο προσφέρει μια ευρεία και κυρίως, ρεαλιστική γκάμα κινητήρων έτοιμη να καλύψει πολλές και διαφορετικές ανάγκες. Στη βάση της προϊοντικής πυραμίδας τοποθετείται η ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.200άρη PureTech και το ηλεκτρομοτέρ των 29 PS που αποδίδει 145 ίππους. H κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Ένα σκαλί πιο πάνω βρίσκουμε το C5 Aircross PHEV. Την καρδιά του οποίου αποτελεί ο 1.600άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας 150 ίππων που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 195 ίππους. Παράλληλα, ο συσσωρευτής των 21 kWh υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 81 km σε μικτό κύκλο -33% αυξημένη σε σχέση με την πρώτη γενιά- και 100 km εντός πόλης. Με τον ενσωματωμένο φορτιστή 3,7 kW η πλήρης φόρτιση έρχεται σε 5 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχει όμως η δυνατότητα επιλογής ισχυρότερου φορτιστή 7,4 kW που ρίχνει τον χρόνο φόρτισης στις 2 ώρες και 55 λεπτά.
Στην κορυφή της γκάμας βλέπουμε τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις -πρώτη φορά σε C5 Aircross-, αμφότερες προσθιοκίνητες με 210 και 230 ίππους. Η έκδοση με τους 210 PS εξοπλίζεται με μπαταρία 73 kWh και αυτονομία 520 km. Όσον αφορά την ισχυρότερη, έρχεται στην αγορά με μπαταρία 97 kWh και αυτονομία 680 km. Και στις δύο περιπτώσεις, έχουμε ενσωματωμένο 11άρι φορτιστή (προαιρετικά και 22άρη). Σε ταχυφορτιστή DC η μέγιστη ισχύς φόρτισης υπολογίζεται σε 160 kW. Το Citroën ë-C5 Aircross διαθέτει επίσης route planner, σύστημα αναγεννητικής πέδησης τριών βαθμίδων και προαιρετικά, μπορεί να εξοπλιστεί με αντλία θερμότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr