
Πίσω από την Toyota βρέθηκε το VW Group που παρά την μείωση κατά 2,3% ξεπέρασε και φέτος τις εννιά εκατομμύρια μονάδες. Το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Όμιλο Hyundai που ξεπέρασε τις επτά εκατομμύρια πωλήσεις.
Η κάμψη στις πωλήσεις του Ομίλου Toyota, σύμφωνα με αναλυτές οφείλεται στη μείωση των πωλήσεων στην Ιαπωνία, εξαιτίας ζητημάτων που σχετίζοντας με τις δοκιμές πιστοποίησης της Daihatsu. Μείωση της τάξης του 1,2% παρατηρήθηκε και στις πωλήσεις των μητρικών μοντέλων της Toyota, περιλαμβανομένων και των αυτοκινήτων της Lexus. Απώλειες μεγέθους 6,9% καταγράφονται και στην Κίνα, εν μέσω έντονου ανταγωνισμού τιμών στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Αντίθετα, η πορεία της Toyota στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών κινήθηκε σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με το 2023, κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης προς τα υβριδικά αυτοκίνητα. Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και το γεγονός ότι το 40,8% των παγκόσμιων πωλήσεων της ιαπωνικής φίρμας αφορούσε υβριδικά αυτοκίνητα. Με τα ηλεκτρικά να αντιπροσωπεύουν, σύμφωνα με το Reuters μόλις το 1,4%.