H Xiaomi έχει κάνει γερό μπάσιμο και έχει ταράξει τα ύδατα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Με εξαιρετικό προϊόν και πολύ επιθετική τιμολόγηση, η ζήτηση ήταν 5πλάσια της αναμενόμενης και ακόμα υπάρχουν εκδόσεις που έχουν πάνω από 45 εβδομάδες αναμονή.

Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς να «κάψει» χρήμα, τουλάχιστον στην αρχή. Αναμενόμενα, τον Απρίλιο του 2024, όταν ξεκινούσε την εμπορική πορεία του πρώτου της μοντέλου, είχαμε δημοσιεύσει ότι «η Xiaomi θα έχει ζημία €8.700 για κάθε SU7 που θα πουλάει».

Και πράγματι, η ηλεκτρική μπερλίνα είχε διαστάσεις Model S και στην κινεζική αγορά -τη μόνη όπου είναι διαθέσιμη- κόστιζε σημαντικά λιγότερο από το φθηνότερο Model 3.