Ο αρμόδιος υπουργός, Θεόδωρος Λιβάνιος κατά τη συζήτηση νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ ανέφερε ότι ο κλάδος θα στηριχθεί, όπως θα γίνει και με την τηλεοπτική αγορά.

Ο υπουργός απάντησε και στην κριτική της αντιπολίτευσης που υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση προωθεί «δώρα στους καναλάρχες» υπενθυμίζοντας την προεκλογική μείωση φόρου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις που έφερε η προηγούμενη κυβέρνηση.

«Κατά την διάρκεια της πανδημίας στηρίζονται εργαζόμενοι και επιχειρήσεις όλων των κλάδων. Με ανάλογο τρόπο θα στηριχθεί και ο κλάδος των ΜΜΕ και θα υποστηριχθούν οι θέσεις εργασίας» είπε αρχικά ο υπουργός για να προσθέσει «ακούστηκε έντονη κριτική για τους μισθούς της ΕΡΤ. Θεωρείτε ότι μπορεί να βρεθεί κεντρικός παρουσιαστής, ικανός εμπορικός διευθυντής για να φέρει διαφημίσεις με 1.100 ευρώ;», υποστήριξε.

«Μας λέτε ότι κάνουμε δώρα. Ο φόρος διαφήμισης έπεσα από το 20% στο 5% τον Μάιο του 2019 λίγο πριν από τις ευρωεκλογές από τον ΣΥΡΙΖΑ» υπενθύμισε. Επιπροσθέτως είπε πως με το νομοσχέδιο «κανόνες στο οπτικοακουστικό περιεχόμενο, που ίσχυαν έως τώρα για τα παραδοσιακά Μέσα επεκτείνονται και σε πλατφόρμες όπως το YouTube, και αυστηροποιούνται για όλους:

  • κατά της υποκίνησης σε βία και μίσος λόγω φύλου, φυλής, χρώματος, ιθαγένειας, κοινωνικής προέλευσης, γενετικών χαρακτηριστικών, γλώσσας, θρησκείας, πεποιθήσεων, πολιτικών φρονημάτων, ιδιότητας μέλους μειονότητας, αναπηρίας, σεξουαλικού προσανατολισμού κά.
  • κατά της πρόκλησης τέλεσης τρομοκρατικών πράξεων

Ειδικοί κανόνες προστασίας των παιδιών

Θεσπίζεται για πρώτη φορά αυστηρό πλαίσιο για τις πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο, που θα προστατεύει τα παιδιά, απέναντι στη βία, τον ρατσιστικό λόγο, τις κακές διατροφικές συνήθειες και σε ο,τιδήποτε μπορεί να βλάψει τη σωματική ψυχική ή ηθική τους ανάπτυξη. Με ειδική σήμανση, με εξακρίβωση της ηλικίας του χρήστη, με χρήση κωδικών για την μεγαλύτερη προστασίας της παιδικής ηλικίας. Εισάγονται απαγορεύσεις σε υλικό που αφορά σε ανήλικους δράστες, ανήλικα θύματα ή ανηλίκους σε ρόλο μαρτύρων αξιόποινων πράξεων».