Μαγαζάτορες υποχρεώνουν τους εργαζόμενους να βγαίνουν έξω ρισκάροντας τη σωματική τους ακεραιότητα. Πολλοί διανομείς υποχρεώθηκαν να παραδώσουν παραγγελίες, μέσα στον σφοδρό χιονιά. Αίσθηση έχουν προκαλέσει οι εικόνες διανομέων.

Άλλη μια… Τρίτη καταγγέλλεται πως αποτελεί για ορισμένους η σημερινή ημέρα, κατά την οποία κορυφώνονται τα φαινόμενα που προκαλεί και στην Αττική η κακοκαιρία «Μήδεια».

Πολίτες αναρτούν σε social media φωτογραφίες και βίντεο με διανομείς που τονίζεται πως κάνουν delivery στην Αθήνα, την ώρα που το χιόνι έχει παγώσει τα πάντα.

Είναι ηλίου φαεινότερον πως, εάν είναι πράγματι έτσι, τότε οι εν λόγω εργαζόμενοι αναγκάζονται να θέσουν σε κίνδυνο ακόμη και τη σωματική ακεραιότητά τους, κυρίως λόγω της ολισθηρότητας.

Ένα από τα περιστατικά, που υποστηρίζει πως σχετίζεται με εργασία εν μέσω βαρυχειμωνιάς, βγάζει στο φως της δημοσιότητας ο Κώστας Παπαντωνίου, συνάδελφος στην εφημερίδα «Αυγή».

«Απίστευτο, αλλά αληθινό. Διανομέας ανεβάζει με τα χέρια το μηχανάκι του στην Μπενάκη στα Εξάρχεια γιατί τον υποχρέωσαν να δουλέψει και σήμερα. Όπως μου είπε, ‘’το πιστεύεις ότι και σήμερα κάποιοι παραγγέλνουν καφέ;’’», γράφει στη λεζάντα:

Βίντεο που τράβηξαν άλλοι συμπολίτες μας, κάνουν επίσης τον γύρο του διαδικτύου:

https://twitter.com/grcmscr/status/1361438903564185600

Ρισκάροντας τη σωματική τους ακεραιότητα, πολλοί διανομείς υποχρεώθηκαν να παραδώσουν παραγγελίες, μέσα στον σφοδρό χιονιά. Φαίνεται πως κάποιοι εργοδότες επέλεξαν να μην αναστείλουν τη διανομή, ενώ υπήρξαν καταγγελίες για απειλές σε βάρος διανομέων που αρνήθηκαν να συνεχίσουν το delivery εξαιτίας της κακοκαιρίας.

Όπως αναφέρεται στη σελίδα Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με Δίκυκλο ή Van στο Facebook:

«Όταν η εργοδοσία έχει πιεστική απαίτηση τήρησης του νόμου και των δικαιωμάτων των εργαζομένων απέναντί της, αντιπροτείνει τη χρήση της ετήσιας άδειας, κάτι που είναι παράνομο.

Πελάτες-καταναλωτές, σταθείτε αλληλέγγυοι/ες και στις ώρες χιονόπτωσης ή παγετού, μη παραγγέλνετε! Οι οδοί είναι ολισθηροί και είναι πιθανόν η παραγγελία να μη σας παραδοθεί ποτέ καθώς θα έχουμε πάθει ατύχημα, μικρό ή σοβαρό. Θα είστε συνένοχοι/ες…

Συνάδελφοι/ισσες, μη σκέφτεστε το σήμερα, αλλά το αύριο… μετά από ατύχημα, το αύριο θα είναι ακόμη ποιο δύσκολο. Ας χάσουμε ένα μεροκάματο, αλλά ας μη χάσουμε τη ζωή μας…

Είμαστε εργάτες/ριες, πατέρες και μάνες, αδέλφια και αδελφές, γιοί και κόρες σας, δεν είμαστε “το” ντελίβερι ή “το” κούριερ…

Συνάδελφοι/ισσες, σε κάθε εργοδοτική αυθαιρεσία, απευθυνθείτε στο σωματείο σας ή στο ΣΕΠΕ»

Έντονες αντιδράσεις έχουν προκληθεί και στο Twitter.

Τα σχόλια είναι επικριτικά, τόσο για τους καταστηματάρχες που τους χρησιμοποιούν για να παραδώσουν τις παραγγελίες, όσο και για τους πελάτες, οι οποίοι επιλέγουν να τους ταλαιπωρήσουν, μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Δείτε ορισμένα χαρακτηριστικά tweets:

https://twitter.com/constads/status/1361697825344618505

https://twitter.com/Scientificethos/status/1361706481029173252

https://twitter.com/THANASIGOUNARIS/status/1361238762190237698

https://twitter.com/giouverlious/status/1361416521424064516

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!