
Νέα εξέλιξη σημειώθηκε στην υπόθεση της διαρροής ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, καθώς το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έκρινε ενόχους τους τέσσερις κατηγορούμενους που βρέθηκαν στο επίκεντρο της υπόθεσης πριν από τις ευρωεκλογές του 2024.
Το δικαστήριο επέβαλε ποινές φυλάκισης από 8 έως 20 μήνες με τριετή αναστολή.
Η πρώην ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου καταδικάστηκε σε ποινή 20 μηνών, ενώ στον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη επιβλήθηκε ποινή 18 μηνών.
Αμφότεροι κρίθηκαν ένοχοι για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Ο τότε γραμματέας Αποδήμων της ΝΔ Νίκος Θεοδωρόπουλος καταδικάστηκε σε 8 μήνες και ο Μένιος Κορομηλάς σε 12 μήνες για παραβίαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων.
Η κ. Ασημακοπούλου κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχη για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και ομόφωνα για παραβίαση προσωπικών δεδομένων, ενώ ο Σταυριανουδάκης κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχος και για τις δύο πράξεις.
Το δικαστήριο αναγνώρισε σε όλους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, απορρίπτοντας εκείνο της μετέπειτα καλής συμπεριφοράς.