
Η πρόσφατη επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος, το οποίο μεταμορφώθηκε προσωρινά σε τηλεοπτικό στούντιο, ήταν ένα ακόμα καλοστημένο σόου.
Αποστειρωμένο από κάθε ίχνος της καθημερινής πραγματικότητας, το τμήμα λειτούργησε αποκλειστικά ως σκηνικό για να φιλοξενήσει τον πρωθυπουργό και τη συνοδεία του!
Ο αντικειμενικός στόχος της συγκεκριμένης επικοινωνιακής εκστρατείας ήταν προφανής: να πειστεί το τηλεοπτικό κοινό ότι ο κρατικός μηχανισμός λειτουργεί ρολόι και ότι η κυβέρνηση οδηγεί τη χώρα με ασφάλεια στο ψηφιακό μέλλον.
Κάθε κλικ της φωτογραφικής μηχανής και κάθε τηλεοπτικό πλάνο ήταν αυστηρά ελεγχόμενα, σχεδιασμένα για να τροφοδοτήσουν τους ψηφιακούς αλγορίθμους και τα βραδινά δελτία ειδήσεων.
Ο πρωθυπουργός εισήλθε στον χώρο, κάθισε και ακολούθησε τη διαδικασία έκδοσης της νέας του ταυτότητας με την άνεση ενός ανθρώπου που γνωρίζει καλά τη δύναμη της εικόνας.
Το αποκορύφωμα της επικοινωνιακής αυτής παράστασης ήρθε με μια υποτιθέμενη αυθόρμητη ερώτηση για το πότε θα είναι έτοιμο το έγγραφο, εισπράττοντας την απόλυτα προβαρισμένη απάντηση: «Σε περίπου μία εβδομάδα».
Αυτή η εικόνα μιας υποδειγματικής αστυνομίας και ενός ταχύτατου κράτους φυσικά είναι μία απάτη.