Ο ελληνικός τελικός της «woke Εurovision» για το 2025 εξελίχθηκε σε ένα ακόμα «φιάσκο» όπου η γελοιότητα συνάντησε την αθλιότητα.

Οι Έλληνες φορολογούμενοι για άλλη μία φορά πλήρωσαν χιλιάδες ευρώ από την τσέπη τους για να παρακολουθήσουν τον απαράδεκτο διαγωνισμό επιλογής τραγουδιού για την φετινή Eurovision.

">

Χιλιάδες ευρώ τα οποία οι πολίτες δεν τα έχουν και κανείς δεν τους ρώτησε αν θέλουν να τα δώσουν, για να δουν κάτι τόσο άθλιο όπως ο χθεσινός διαγωνισμός.

Το τραγούδι «Αστερομάτα» της Κλαυδίας, το οποίο και κέρδισε, αλλά και τα υπόλοιπα που ακούστηκαν ήταν και αυτά άθλια ή σχεδόν άθλια, θυμίζοντας εποχές Μαρίζας Κοχ ή Νάνας Μούσχουρη και δεν κάνουν για Eurovision (οτιδήποτε δεν κινείται και δεν προμοτάρει το πανηγύρι αυτό με συγκεκριμένο «φαντεζί» πλαίσιο δεν έχει καμία ελπίδα επιτυχίας).

Είναι απορίας άξιο γιατί επιλέχθηκε αυτό το τραγούδι, προφανώς για κάποιους λόγους που δεν είναι γνωστοί προωθείται η συγκεκριμένη τραγουδίστρια, η Κλαυδία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα «προγνωστικά» το παρουσιάζουν ως… ένατο ενώ μέχρι αυτή τη στιγμής μόνο τρεις χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα έχουν εγκρίνει τραγούδι! 

Τώρα πως επιτεύχθηκε αυτό το μαθηματικό παράδοξο. Πώς του δίνουν ένατη θέση μεταξύ… τριών (!) είναι άξιο απορίας και θα θέλαμε να δούμε πως εξηγείται.

Σάκης Ρουβάς και Έλενα Παπαρίζου τραγούδησαν πλέιμπακ και ήταν εμφανές ότι δεν είχαν κάνει πρόβες και ότι απλώς η ορχήστρα πίσω τους χρησίμευε ως… «αξεσουάρ».

Είχαμε χρόνια να δούμε τα χείλη τραγουδιστών να μην μπορούν να εναρμονιστούν με τα λόγια ενός τραγουδιού.