Με νέα τοποθέτηση ο υπουργός Παιδείας Ν.Φίλης συνεχίζει την κόντρα με την Εκκλησία καθώς ανακοίνωσε πως δεν κάνει πίσω και ότι η Εκκλησία θα πρέπει να αποδεχθεί την «νέα πολυπολιτισμική πραγματικότητα».

«Δεν πρόκειται για σύγκρουση Πολιτείας και Εκκλησίας. Γιατί δε θα κέρδιζε καμία πλευρά, δε θα κέρδιζε ο λαός» είπε ο κ. Φίλης αλλά αμέσως μετά φρόντισε να διαλύσει την οποιαδήποτε αμφιβολία για το τι σκέφτεται να πράξει.

Η δήλωση αυτή όμως έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την δήλωση του πρωθυπυοργού ο οποίος υπογράμμισε από τη Βουλή ότι «Συζητούμε με την Εκκλησία σε πνεύμα σεβασμού, αλλά και διακριτών ρόλων στη ζωή του ελληνικού λαού».

Επσήμανε ότι: «Τα θρησκευτικά πρέπει να διδάσκουν τη θρησκευτικότητα ως στοιχείο της κοινωνικής πραγματικότητας».

«Αναγνωρίζουμε στην πλειονότητα των ιεραρχών το σημαντικό τους ρόλο στο προσφυγικό. Στην πλειονότητα επαναλαμβάνω», σημείωσε και πρόσθεσε: «Λειτουργούμε με βάση τη θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους. Θα ήθελα να ακούσω τι θέση παίρνουν τα κόμματα σε αυτό».

Έτσι λοιπόν ο υπουργός Παιδείας επανέφερε θέματα όπως η αναγραφή του Θρηκεύματος στις ταυτότητες, τις αμβλώσεις ακόμη και του πολιτικού γάμου, θέματα που είχαν διχάσει την κοινωνία και είχαν φέρει σε πολλές περιπτώσεις την Εκκλησία απέναντι στην Πολιτεία και είπε .

«Τα νέα προγράμματα διδάσκονται πιλοτικά εδώ και τρία χρόνια. Θα εφαρμοστούν και θα αξιολογηθούν φέτος ώστε του χρόνου να έχουμε και τα νέα βιβλία, Δεν είναι η πρώτη φορά που η Εκκλησία εκφράζει αντιρρητικό λόγο. Την ευθύνη την έχει η Πολιτεία. Το σχολείο είναι κοσμικό και ανεξίθρησκο. Δεν είναι μόνο θέμα αρχής αλλά και πραγματικότητας της σύγχρονης πολυπολιτισμικής τάξης» 

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κατέθεσε, μάλιστα στα πρακτικά τα νέα προγράμματα, κάνοντας ένα ακόμη βήμα για να δείξει ότι δεν υπάρχει υποχώρηση της κυβέρνησης. «Δεν έχω διαβάσει την επιστολή του Αρχιεπισκόπου, αλλά ρωτώ: γιατί αντιδρά; Δεν είναι η πρώτη φορά. Θέλει να έχει λόγο. Αλλά δεν επιμένει, γιατί οι αλλαγές είναι ώριμες. Μπορεί να αντιδρούν οι έξαλλοι, αλλά όχι η πλειοψηφία. Θυμίζω την περιπέτεια με τις ταυτότητες, τον πολιτικό γάμο, τις αμβλώσεις, τα δικαιώματα στους Ιεχωβάδες».