Σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ Κρήτης, ο πρώην υπουργός και βουλευτής Μιχάλης Καρχιμάκης, αποκάλυψε ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου έβλεπε τον Γιώργο Γεννηματά ως τον μοναδικό αντάξιο διάδοχό του στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ.

Εξηγώντας τον λόγο, τόνισε ότι ο αείμνηστος Ανδρέας – σήμερα συμπληρώνονται 30 χρόνια από τον θάνατό του- έβλεπε στον Γεννηματά τον άνθρωπο που είχε αφουγκραστεί το όραμά του.

Ωστόσο, ο Ανδρέας Παπανδρέου δήλωσε λυπημένος, όταν έμαθε ότι του έμενε λίγος καιρός εν ζωή.

«Έγινε λίγο πριν φύγει ο Γεννηματάς. Ένα τηλεφώνημα μεταξύ τους που στενοχώρησε τον Ανδρέα.

Μου είπε “Μιχάλη, ο Γιώργος φεύγει. Κρίμα, μόνο αυτός είχε προσεγγίσει το δικό μου φαινόμενο”».

Και πρόσθεσε: «Το ένα ήταν που παραλάβαμε κάκιστα οικονομικά και η χώρα ήταν στα πρόθυρα χρεοκοπίας και κάλεσε όλους τους τραπεζίτες, θυμάμαι τη στιχομυθία με τον Γιώργο Μίρκο της Εθνικής.

Και το άλλο δύσκολο ήταν όταν έκλεισε τα σύνορα με τα Σκόπια που μας ζήτησε να ενημερώσουμε τους πολιτικούς αρχηγούς.

Εμένα με έστειλε με φάκελο στον Νίκο Κωνσταντόπουλο».