Τα πρώτα δοκιμαστικά του συστήματος αυτόματης πέδησης (ETCS) στον ελληνικό σιδηρόδρομο έγιναν την Παρασκευή, με τον υφυπουργό Μεταφορών να πιάνει το τιμόνι.

Χρειάστηκε να περάσουν δυο χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών για να υπάρξει κινητοποίηση της κυβέρνησης ώστε να εγκατασταθεί το ETCS on-board και να λειτουργήσει πλήρως το σύστημα που αυξάνει την ασφάλεια στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ένα σύστημα που ένα λειτουργούσε ίσως είχε αποφευχθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Στο βίντεο που ανήρτησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στο Χ, το τρένο παραβίασε το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στην γραμμή Οινόη – Τιθορέα, με το σύστημα να αντιδρά και να μειώνει σταδιακά την ταχύτητα.