Η UniCredit σταματά να χρησιμοποιεί το Facebook για διαφήμιση, ισχυριζόμενη πως η πλατφόρμα λειτουργεί με «ανήθικες» μεθόδους, μια κίνηση που πολλοί άλλοι κολοσσοί απειλούν να μιμηθούν.

Ο CEO της μεγαλύτερης ιταλικής τράπεζας, Ζαν-Πιερ Μουστιέρ δήλωσε πως ο χρηματοπιστωτικός Όμιλος τερματίζει όλες τις επιχειρηματικές σχέσεις του με τη Facebook, καθώς η τράπεζα κρίνει πως ο διαδικτυακός γίγαντας δε δρα σωστά.

Ο Μουστιέρ αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο μάρκετιγκ και διαφημιστικές καμπάνιες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της UniCredit. Η τράπεζα έχει αυτή τη στιγμή πληθώρα λογαριασμών – τους οποίους και ενημερώνει τακτικά.

Εκπρόσωπος της Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει.

Η Facebook, μαζί με άλλες τεχνολογικές εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Alphabet (Google) και Twitter έχουν δεχτεί πολλάκις «πυρά» καθώς δεν ελέγχουν επαρκώς το που στοχεύονται οι διαφημίσεις. Όμως λίγες εταιρείες έχουν πραγματικά σταματήσει τις διαφημίσεις στο Facebook. Η Unilever και η Sonos πάντως είχαν απειλήσει πως θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η Commerzbank είχε παύσει τις διαφημίσεις στο Facebook το Μάρτιο, μόνο για να τις συνεχίσει ξανά ένα μήνα αργότερα, καθώς την ικανοποίησαν οι συζητήσεις με τον τεχνολογικό κολοσσό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στα τέλη Ιουλίου οι μετοχές της Facebook βούτηξαν πάνω από 20% καθώς τα αποτέλεσμα β’ τριμήνου έδειξαν τα πρώτα σημάδια αποδέσμευσης χρηστών εν μέσω σκανδάλων για τα προσωπικά δεδομένα.