Η Google θέτει την εμφάνιση λογότυπου στα email,από τις εταιρείες που φέρουν το εμπορικό σήμα για να αυξήσουν την ασφάλεια των email τους.

Όπως αναφέρει συγκεκριμένα η Google σε ανάρτησή της στο Cloud blog, το Gmail προσθέτει υποστήριξη για το πρότυπο των δεικτών BIMI ( Brand Indicators for Message Identification ), το οποίο επιτρέπει σε λογότυπα που ελέγχονται από εμπορικά σήματα να εμφανίζονται σε υποστηριζόμενους πελάτες email.

Στη βάση της οθόνης θα βλέπει ο χρήστης τέσσερις καρτέλες, με τη μία να είναι αφιερωμένη στο Meet, την άλλη στο Chat, μία ακόμα ως Rooms και μία ακόμη με το όνομα Mail.

Πατώντας την κάθε μία, θα μπορεί να γίνει η ανάλογη χρήση της κάθε υπηρεσίας. Εξελιγμένος αναμένεται να είναι και ο διαμοιρασμός περιεχομένου μέσα από την εφαρμογή, έτσι ώστε να μπορεί, για παράδειγμα, ο χρήστης να στέλνει σε κάποιο email τη συνομιλία που είχε με κάποιον στο chat.

Η ενσωμάτωση λειτουργιών δεν περιορίζεται μόνο στις εφαρμογές G Suite της Google. Εφαρμογές τρίτων όπως τα DocuSign, Salesforce και Trello θα είναι επίσης διαθέσιμα στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Για να εγκριθεί ένα εμπορικό σήμα, όλα τα email που αποστέλλονται πρέπει να χρησιμοποιούν το πρότυπο DMARC ( Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance ) για πιστοποίηση. Με την εφαρμογή του DMARC, η Google θα επαληθεύει την αυθεντικότητα της ιδιοκτησίας ενός λογότυπου. Αν το εμπορικό σήμα περνά τον έλεγχο, τότε μόνο το λογότυπο θα επιτρέπεται να εμφανίζεται δίπλα σε email.

Πρίν από περίπου ένα μήνα, υπενθυμίζεται ότι εκατομμύρια χρήστες του Gmail διαμαρτυρήθηκαν για σοβαρά προβλήματα. Οι χρήστες ανέφεραν ότι ο ενσωματωμένος Mail client των Windows 10 διαγράφει τα email τους ή / και τα στέλνει αυτόματα στα spam.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η ανακατασκευή του Gmail δοκιμάζεται προς το παρόν από επιλεγμένες εταιρείες, αλλά σύντομα θα κυκλοφορήσει σε όλους τους G Suite χρήστες.