Πρεμιέρα έκαναν τα ηλεκτρονικά ΚΕΠ (myKEPlive) και 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους.

Ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους τέσσερα άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και τέσσερις επιχειρηματίες.

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης έχει δηλώσει ότι στους στόχους του είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας που θα έχει και ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση των πολιτών, την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και το τέλος στις «ουρές».

Στόχος να μπει τέλος στις ουρές

Στόχος της σύστασης της νέας πλατφόρμας είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ.

Με αυτόν τον τρόπο, αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνσή τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίνεται στην εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ – ήδη έχουν κλειστεί σχετικά ραντεβού- προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Η υπηρεσία myKEPlive, σε νούμερα, μετρά:

172 ραντεβού που κλείστηκαν τις τέσσερις πρώτες ημέρες (σήμερα Σάββατο υπολογίζεται ότι έχουν κλειστεί ακόμη 6 ραντεβού).

150 ραντεβού που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

52 υπηρεσίες ψηφιακά διαθέσιμες.

32 ΚΕΠ σε 30 δήμους συμμετέχουν στην πιλοτική λειτουργία.

150 εκπαιδευμένους υπαλλήλους.

Τι πρέπει να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι

Για να γίνει η είσοδος στην υπηρεσία ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταχωρίσει:

Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη.

Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email).

Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του.

Τη διεύθυνση επικοινωνίας του.

Τον αριθμό ταυτότητάς (Έλληνες Πολίτες ) / διαβατηρίου και νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής (Αλλοδαποί Πολίτες).

Το myKEPlive περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων.

Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.

Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.

Εξυπηρέτηση από τον δήμο σας.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ άλλων συγκαταλέγονται:

Η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η χορήγηση πιστοποιητικού περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς, η χορήγηση αντιγράφου πτυχίου πανεπιστημίου για τη στρατολογία ή για άλλη χρήση, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου, η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης, βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα με βαριά αναπηρία κ.α.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα του χρήστη να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύει τα νομιμοποιητικά του έγγραφα για την ταυτοποίησή του στον υπάλληλο του ΚΕΠ, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.