Αδιαμφισβήτητα, κάτι που δε θέλει να ζήσει κανένας μας είναι η μεγάλη αναμονή στις τηλεφωνικές γραμμές όταν παρουσιάζεται βλάβη σχετική με την ηλεκτροδότηση της κατοικίας μας.

​Ένας τρόπος να απλοποιηθεί η διαδικασία έρχεται από τον ΔΕΔΔΗΕ με μια εφαρμογή στο κινητό που θα μας επιτρέπει να δηλώνουμε τις βλάβες χωρίς να χρειάζεται να περιμένουμε στο τηλέφωνο, αλλά πατώντας κάποια κουμπιά στο κινητό μας.

​Μαζί με αυτήν την αλλαγή έρχεται και μία δεύτερη. Οι πελάτες θα μπορούν να «κλείνουν ραντεβού» με το προσωπικό τηλεφωνικά.

Η εφαρμογή για κινητά

Η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της.

​Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Τα «τηλεφωνικά ραντεβού»

Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ.